Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 27, 2016, 13:54:12
Ik denk dat wij er niet rouwig om hoeven te zijn dat De Graafschap de play-offs verloren heeft.

Go Ahead is in potentie een gevaarlijker concurrent om de titel dan De Graafschap. Ben benieuwd wat ze volgend seizoen in de Eredivisie laten zien met Sparta en Excelsior als concurrenten.
:koffie

El Ma-kri-niii

Citaat van: Vedetski op mei 27, 2016, 15:13:38
Go Ahead is in potentie een gevaarlijker concurrent om de titel dan De Graafschap. Ben benieuwd wat ze volgend seizoen in de Eredivisie laten zien met Sparta en Excelsior als concurrenten.
Meer om het feit dat De Graafschap voorlopig nog niet weet in welke divisie ze spelen. Anders hadden wij nu in onzekerheid gezeten.

Vedetski

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 27, 2016, 16:25:40
Meer om het feit dat De Graafschap voorlopig nog niet weet in welke divisie ze spelen. Anders hadden wij nu in onzekerheid gezeten.

Ook dat ja, in dat geval nog ''justice'' voor die boeren.
:koffie

Collingwood

Bart Vriends van GAE naar Sparta.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2016, 11:36:12
Bart Vriends van GAE naar Sparta.

Moet er toch even aan wennen dat dit in het ere divisie topic staat...
Henk, held, bedankt

Collingwood

Twente verliest kort geding tegen de KNVB. Degradatie dus een stap dichterbij. Twente kan nog wel in beroep gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Huzumer

Straf is terecht, had misschien nog wel zwaarder moeten uitvallen. FCT hoeft van mij ook niet uit het betaalde voetbal. Trekt gemeente nu voorwaardelijke garantstelling in? Dan is het waarschijnlijk alsnog einde verhaal. Voor SCC lijkt het mij eerder nadelig dat ze erbij komen in de JL.

El Ma-kri-niii

Ik denk niet dat gemeente en schuldeisers hun steun intrekken. Aan een faillissement van Twente hebben ze niks, dan zien ze helemaal geen geld meer.

Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 10, 2016, 14:29:37
Ik denk niet dat gemeente en schuldeisers hun steun intrekken. Aan een faillissement van Twente hebben ze niks, dan zien ze helemaal geen geld meer.

Het lijkt mij eerlijk gezegd geen zekerheidje dat de gemeente de garantstelling onvoorwaardelijk voortzet. De kans dat fct failliet gaat na degradatie is natuurlijk vele malen groter en daarmee de dus ook de kans dat de garantstelling aangesproken wordt.
Area 58

AL

Citaat van: Collingwood op juni 10, 2016, 14:03:31
Twente verliest kort geding tegen de KNVB. Degradatie dus een stap dichterbij. Twente kan nog wel in beroep gaan.

De soap heeft lang genoeg geduurd. En toch gaan die stakkers weer in beroep...
Heel Nederland kotst deze club uit inmiddels.
Licentie intrekken was in mijn ogen de enige juiste straf geweest.

Harry L.

Citaat van: AL op juni 10, 2016, 18:45:20
De soap heeft lang genoeg geduurd. En toch gaan die stakkers weer in beroep...
Heel Nederland kotst deze club uit inmiddels.
Licentie intrekken was in mijn ogen de enige juiste straf geweest.

_O_, ze mogen hem van mij alsnog intrekken :R. Lekker naar de kloten laten gaan die zooi.

Lore

Citaat van: Harry L. op juni 10, 2016, 19:01:43
_O_, ze mogen hem van mij alsnog intrekken :R. Lekker naar de kloten laten gaan die zooi.

Ik vermoed dat dat ook nog steeds wel gaat gebeuren, alleen dan na een faillissement!

Casuals-lwd

Jupiler is geen optie voor Twente, Twente zal dan een faillisement aanvragen.

Bankzitter

Het blijft zo'n rare redenatie, Eredivisieschap claimen omdat je financieel te ongezond bent om in de Juup mee te draaien.
N.A.C. heeft het ook zwaar door de degradatie, maar gaat toch ook niet failliet.

KNVB mag overigens best eens nadenken hoe het komt dat clubs degradatie haast als doodvonnis zien... . Dat is geen goede situatie.
De juup moet aantrekkelijker, de financiĆ«le verschillen tussen clubs (ere en eerste) moet kleiner en betere doorstroming door minimaal 2 vaste promovendi.  De belofteteams en speeldagen werken ook niet mee. Misschien zelfs de ere wat inkrimpen en wat onaantrekkelijke clubs uit de juup naar de amateurs laten terugvallen.

Collingwood

Joey Suk van NAC naar GAE.
Kalmte alleen kan u redden.