Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Had allang 3-0 kunnen staan

Unknown

doei hoop, 1-1. dan moet dtc 3 x scoren om een verlenging af te dwingen

Treb


speculeter


Treb

Wat hoop ik dat NAC wint vanmiddag..

NRG

Nog een dik half uur en dan is het laatste sprankje hoop echt verloren. Definitief terug  naar de vrijdagavond  ;(

okkele

Het is vast toeval dat bij gae-gra paardebek nijhuis fluit en bij gra-gae naaier blom.
l8l
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DayDreamer

Waarom nog die hoop, laat GAE lekker winnen, NAC vanmiddag ook, dan ben je GAE - NAC - Willem 2 kwijt, Graafschap en Twente komen er dan bij, Twente misschien failliet.
Dan heb je volgend seizoen een prima kans om bij de eerste 5 te voetballen, misschien wel meer.

1992SCC

Ik hoop dat de graafschap degradeerd!! Vergeet die koppen van die kleine kieners van de Graafschap nooit weer toen ze de 2-2 maakten tegen ons.

Die lui hebben weken 'Cambuur degradeert' gezongen, karma is a bitchhhhhhhhhhh w:)

DayDreamer

Citaat van: 1992SCC op mei 22, 2016, 14:05:15
Ik hoop dat de graafschap degradeerd!! Vergeet die koppen van die kleine kieners van de Graafschap nooit weer toen ze de 2-2 maakten tegen ons.

Die lui hebben weken 'Cambuur degradeert' gezongen, karma is a bitchhhhhhhhhhh w:)

Precies, daarnaast werken die lui in de JL ook niet met een hele hoge begroting, en verwacht dat ze spelers als Koolhof, Jurjes etc kwijtraken.

Marc S

Citaat van: 1992SCC op mei 22, 2016, 14:05:15
Ik hoop dat de graafschap degradeerd!! Vergeet die koppen van die kleine kieners van de Graafschap nooit weer toen ze de 2-2 maakten tegen ons.

Die lui hebben weken 'Cambuur degradeert' gezongen, karma is a bitchhhhhhhhhhh w:)

Inderdaad ze kunnen de tyfus krijgen. En Twente zong gezellig mee. Misschien zingen ze in Enchede nu wel Twente gaat failliet.

Bernardo

Citaat van: DayDreamer op mei 22, 2016, 13:57:18
Waarom nog die hoop, laat GAE lekker winnen, NAC vanmiddag ook, dan ben je GAE - NAC - Willem 2 kwijt, Graafschap en Twente komen er dan bij, Twente misschien failliet.
Dan heb je volgend seizoen een prima kans om bij de eerste 5 te voetballen, misschien wel meer.

Denk dat wij dan zelfs de hoogste begroting hebben van de JL.

hobbes

Mooie klootzakken daar bij de Graafschap, spelers aanvallen trieste lui

Bernardo

Wat een mongolen

Marc S

Citaat van: hobbes op mei 22, 2016, 14:24:48
Mooie klootzakken dat bij de Graafschap spelers aanvallen trieste lui

IDD smerige kut club.