Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Lekker in de Eredivisie blijven die lui, Nac gelijkspel bij Willem 2, GAE winnen in Doetinchem.

Krijgen we alleen Graafschap terug :proost

justremco

Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2016, 19:24:45
Lekker in de Eredivisie blijven die lui, Nac gelijkspel bij Willem 2, GAE winnen in Doetinchem.

Krijgen we alleen Graafschap terug :proost

Als Twente erin blijft krijgen we bij een gelijkspel van NAC ook Willem 2 terug he...

Viper

Citaat van: justremco op mei 20, 2016, 21:56:29
Als Twente erin blijft krijgen we bij een gelijkspel van NAC ook Willem 2 terug he...

Het wordt steeds gezelliger. :jupiler :y

moodygrunn

Citaat van: justremco op mei 20, 2016, 21:56:29
Als Twente erin blijft krijgen we bij een gelijkspel van NAC ook Willem 2 terug he...

Willem 2 EN de Graafschap is geen optie volgens mij
In Henk en Sandor we trust

AL

Wat mij betreft verliest Twente haar proflicentie.
Zeer triest voor de supporters, dat wel (al kregen ze wel een grote bek).
Maar als ik vandaag weer de persconferentie van die lui hoor.......tjonge jonge wat een dwazen zeg  :R :R

Unknown

Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 22:08:26
Willem 2 EN de Graafschap is geen optie volgens mij

wel als twente erin blijft, dan verandert er niks en moeten zij gewoon over 2 wedstrijden beter zijn dan de eagles en nac.
als twente wel degradeert is het niet mogelijk dat ze beide in de juup komen

Lore

Citaat van: Unknown op mei 20, 2016, 22:11:35
wel als twente erin blijft, dan verandert er niks en moeten zij gewoon over 2 wedstrijden beter zijn dan de eagles en nac.
als twente wel degradeert is het niet mogelijk dat ze beide in de juup komen

Ik geloof er niets van dat Twente volgend jaar in de JL speelt. Ik ga er vanuit dat dan de gemeente de garantstelling intrekt en dan is Twente gewoon failliet. Het lijkt mij ook dat dat de werkelijke reden is dat zij in beroep gaan. Zij hebben heel erg veel te verliezen bij een beroep, behalve als ze toch failliet gaan.

Maar even verder kijkend. Stel geen Twente volgend jaar. Geen NAC, Geen Willem II, geen GAE.

Wie blijven er dan serieus over voor de titel?

Eindhoven? VVV? Volendam? De Graafschap? Cambuur?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op mei 21, 2016, 11:58:18
Ik geloof er niets van dat Twente volgend jaar in de JL speelt. Ik ga er vanuit dat dan de gemeente de garantstelling intrekt en dan is Twente gewoon failliet. Het lijkt mij ook dat dat de werkelijke reden is dat zij in beroep gaan. Zij hebben heel erg veel te verliezen bij een beroep, behalve als ze toch failliet gaan.

Maar even verder kijkend. Stel geen Twente volgend jaar. Geen NAC, Geen Willem II, geen GAE.

Wie blijven er dan serieus over voor de titel?

Eindhoven? VVV? Volendam? De Graafschap? Cambuur?

Eindelijk goed nieuws  :_schater :_schater

Denk echter niet dat Twente zal verdwijnen
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 21, 2016, 12:16:38
Eindelijk goed nieuws  :_schater :_schater

Denk echter niet dat Twente zal verdwijnen

Niet? het lijkt zakelijk toch verstandiger om failliet te gaan? Als zij met de KNVB kunnen regelen dat zij doorstarten in de 2de divisie zijn zijn binnen 2 jaar en schuldenvrij terug in de eredivisie. Dan verdwijnen ze dus formeel wel, om vervolgens weer direct terug te keren.

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 21, 2016, 12:41:40
Niet? het lijkt zakelijk toch verstandiger om failliet te gaan? Als zij met de KNVB kunnen regelen dat zij doorstarten in de 2de divisie zijn zijn binnen 2 jaar en schuldenvrij terug in de eredivisie. Dan verdwijnen ze dus formeel wel, om vervolgens weer direct terug te keren.

Hebben ze alleen geen stadion en dus moneymaker om in te spelen...
Area 58

Bankzitter

Twente verliest wel hun hele "trackrecord" voor de tv gelden als ze failliet gaan (hoewel dat nu na intrekken en opnieuw verstrekken van de licentie ook nog wel weer eens blanco kan zijn.).

speculeter

Iemand die vandaag nog gelooft in het wonder van??

Marc S

Citaat van: speculeter op mei 22, 2016, 12:03:16
Iemand die vandaag nog gelooft in het wonder van??

Nee  Willem 2 - NAC 1-0

De graafschap - Go ahead 2-1

Unknown

Citaat van: speculeter op mei 22, 2016, 12:03:16
Iemand die vandaag nog gelooft in het wonder van??

Ach ja, 3-0 thuis winnen is niet onmogelijk of zo (de graafschap) zodra de eagles scoren is het klaar

Unknown

1-0 de graafschap, nog 2