Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Of ze proberen op deze manier druk op de KNVB/licentiecommissie/rechter te zetten. In januari zeiden ze namelijk nog heel iets anders: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/290769/fc-twente-stelt-ook-begroting-voor-degradatie-op/

El Ma-kri-niii

Wat een on-ge-loof-lijk slecht verhaal van hun bestuurders op de persconferentie. Ze vinden vooral alles oneerlijk en zichzelf heel zielig.

CamLeeuw

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 20, 2016, 14:29:18
Wat een on-ge-loof-lijk slecht verhaal van hun bestuurders op de persconferentie. Ze vinden vooral alles oneerlijk en zichzelf heel zielig.
Dat is meestal zo met criminelen. Ik heb je portemonnee gestolen. Had je hem maar niet in je broekzak moeten doen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 20, 2016, 14:29:18
Wat een on-ge-loof-lijk slecht verhaal van hun bestuurders op de persconferentie. Ze vinden vooral alles oneerlijk en zichzelf heel zielig.
Ook die bestuurders wisten waar ze aan begonnen. Of dachten ze dat ze met een "foei", een aai over de bol en een kopje thee er vanaf waren? Je mag dit soort wantoestanden niet onbestraft of half bestraft laten en ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld FC Oss of Emmen de club in kwestie was dat de KNVB zonder enig mededogen deze club(s) de nek om had gedraaid. KNVB staat er al jaren bekend om dat ze de kleine clubs hooguit als competitie opvulling zien en dat het alleen om de Top van de Eredivisie gaat (plus nog wat (voormalig) subtoppers)

Dokkumer

Citaat van: CamLeeuw op mei 20, 2016, 14:35:03
Dat is meestal zo met criminelen. Ik heb je portemonnee gestolen. Had je hem maar niet in je broekzak moeten doen.
Ik heb je vriendin "verkracht", had ze maar niet zo'n lekker wijf moeten zijn.

666

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2016, 14:38:05
Ik heb je vriendin "verkracht", had ze maar niet zo'n lekker wijf moeten zijn.

Bij deze stelling had ik ook beroep aangetekend, bij dat portemonnee verhaal niet  8P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CamLeeuw

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2016, 14:38:05
Ik heb je vriendin "verkracht", had ze maar niet zo'n lekker wijf moeten zijn.
Tja voor criminelen maakt dat allemaal niet zoveel uit.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

CamLeeuw

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2016, 14:37:35
Ook die bestuurders wisten waar ze aan begonnen. Of dachten ze dat ze met een "foei", een aai over de bol en een kopje thee er vanaf waren? Je mag dit soort wantoestanden niet onbestraft of half bestraft laten en ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld FC Oss of Emmen de club in kwestie was dat de KNVB zonder enig mededogen deze club(s) de nek om had gedraaid. KNVB staat er al jaren bekend om dat ze de kleine clubs hooguit als competitie opvulling zien en dat het alleen om de Top van de Eredivisie gaat (plus nog wat (voormalig) subtoppers)
Het kan volgens mij nu nog dat ze de proflicentie wordt afgenomen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2016, 14:37:35
Ook die bestuurders wisten waar ze aan begonnen. Of dachten ze dat ze met een "foei", een aai over de bol en een kopje thee er vanaf waren? Je mag dit soort wantoestanden niet onbestraft of half bestraft laten en ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld FC Oss of Emmen de club in kwestie was dat de KNVB zonder enig mededogen deze club(s) de nek om had gedraaid. KNVB staat er al jaren bekend om dat ze de kleine clubs hooguit als competitie opvulling zien en dat het alleen om de Top van de Eredivisie gaat (plus nog wat (voormalig) subtoppers)
Maar misschien is er nog gerechtigheid.
De FIOD doet ook onderzoek naar de handelswijze van Twente.
In tegenstelling tot de KNVB zijn dezen niet corrupt en hebben geen mededogen.
Volgens mij zal de Twente soap nog maanden duren.

Dokkumer

Citaat van: CamLeeuw op mei 20, 2016, 15:20:40
Het kan volgens mij nu nog dat ze de proflicentie wordt afgenomen.
Het kan inderdaad nog, maar wat de "voorlopige" uitspraak was is natuurlijk een lachertje. Overigens hoorde/las ik dat de Jupiler League ook tegen de degradatiestraf is omdat dan de titelstrijd op voorhand al beslist zou zijn.

Wie had dat gedacht
van de beloften in de JL
naar het eerste in die hel.

CamLeeuw

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2016, 16:03:01
Het kan inderdaad nog, maar wat de "voorlopige" uitspraak was is natuurlijk een lachertje. Overigens hoorde/las ik dat de Jupiler League ook tegen de degradatiestraf is omdat dan de titelstrijd op voorhand al beslist zou zijn.

Wie had dat gedacht
van de beloften in de JL
naar het eerste in die hel.
Er is maar één oplossing. Failliet verklaren of terugzetten naar de amateurs en dan zijn we van dit gezeur af.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op mei 20, 2016, 16:03:01
Het kan inderdaad nog, maar wat de "voorlopige" uitspraak was is natuurlijk een lachertje. Overigens hoorde/las ik dat de Jupiler League ook tegen de degradatiestraf is omdat dan de titelstrijd op voorhand al beslist zou zijn.

Wie had dat gedacht
van de beloften in de JL
naar het eerste in die hel.

Volgens mij is Twente helemaal geen kampioenskandidaat op basis van de financiele huishouding:

http://www.fctwente.nl/wp-content/uploads/2016/05/Herziene-jaarrekening-2014-2015.pdf

In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: CamLeeuw op mei 20, 2016, 16:14:00
Er is maar één oplossing. Failliet verklaren of terugzetten naar de amateurs en dan zijn we van dit gezeur af.

Dat had direct gemoeten idd, misschien zelfs al vanaf afgelopen december. Nu een heel groot 'zachte heelmeesters' gehalte....
In Henk en Sandor we trust

CamLeeuw

Citaat van: moodygrunn op mei 20, 2016, 16:45:28
Dat had direct gemoeten idd, misschien zelfs al vanaf afgelopen december. Nu een heel groot 'zachte heelmeesters' gehalte....
Klopt. Ik word inmiddels zo ziek van dat gezeur met die club. En vooral omdat het op dit moment voor ons maar ook heel veel andere clubs het nodige onrust zorgt.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bankzitter

Ik wordt echt een beetje moe van de arrogantie daar... Glasgow Rangers en Juventus waren wel even grotere clubs en die zijn ook gewoon teruggezet. Met de winterstop stonden ze ook op een degradatieplaats. Hadden ze toen bijv.  Ziyech moet verkopen voor de centjes om een faillissement te voorkomen bij degradatie, maar in plaats daarvan hebben ze volgens mij er nog spelers bijgehaald. Onverantwoord beleid en nu zielig lopen doen.