Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

J.Abma

Citaat van: Unknown op mei 18, 2016, 17:29:25
Als de KNVB hier eerder mee kwam dan kon cambuur samen met de graafschap nacompetitie gaan spelen.
Snap echt niet dat dit nu pas gebeurd, de situatie van voor willem 2 nu zo idioot. die weten nu ook niet waar ze aan toe zijn.
Echt bizar dit, dat wij afhankelijk zijn van clubs die misschien al veilig zijn door deze afspraak en daardoor minder hoeven te presteren. timing kon echt niet slechter.

Helemaal eens, nog niet zo over nagedacht, klopt!

Vedetski

De persconferentie bij FC Twente om 18:00 uur is te beluisteren via Tubantia.nl.

Ik verwacht echter geen ''nieuw nieuws''.
:koffie

RotterdamLeeuwarden

Nou ja, 1 jaartje Eerstedivisie en je straf zit erop. Hoe makkelijk wil je het hebben ?
KNVB toch  :R :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)


moodygrunn

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2016, 17:33:40
Nou ja, 1 jaartje Eerstedivisie en je straf zit erop. Hoe makkelijk wil je het hebben ?
KNVB toch  :R :R :R

Ga er maar aan staan, je moet nog steeds sportief presteren om terug te keren...
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

CiteerFardau Wagenaar ‎@FardauW
Jan Gerritsen van Twente Verenigt... Ik ben emotioneel en verbijsterd. Dit is geen handreiking van Knvb maar een zware straf #fctwente
17:33 - 18 mei 2016

Het moet niet gekker worden.

Clubs als RBC, Haarlem, AGOVV en Veendam wordt de licentie onmiddellijk afgepakt. Twente krijgt hem terug en kan na 1 jaar weer Eredivisie spelen. Dit is ongeveer de mildst mogelijke straf.
:koffie

Bascambuur

Citaat van: Vedetski op mei 18, 2016, 17:36:14
Het moet niet gekker worden.

Clubs als RBC, Haarlem, AGOVV en Veendam wordt de licentie onmiddellijk afgepakt. Twente krijgt hem terug en kan na 1 jaar weer Eredivisie spelen. Dit is ongeveer de mildst mogelijke straf.
Dit ja. Hoewel JL waarschijnlijk faillissement betekent, want dan geldt het akkoord niet meer.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Vedetski op mei 18, 2016, 17:36:14
Het moet niet gekker worden.

Clubs als RBC, Haarlem, AGOVV en Veendam wordt de licentie onmiddellijk afgepakt. Twente krijgt hem terug en kan na 1 jaar weer Eredivisie spelen. Dit is ongeveer de mildst mogelijke straf.

Maar de clubs die jij noemt hadden allemaal een belastingschuld. Dat heeft Twente niet zover ik weet. Zou daar het verschil in zitten ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bankzitter

Interessante situatie. De aangepaste degradatieregeling had betrekking op licentieverlies van Twente. Echter, er wordt nu ook weer een nieuwe licentie afgegeven uit clementie. Daarmee ontstaat wel een nieuwe situatie. Mogelijk krijgt Cambuur er in de Juup nu een sterke concurrent bij. Lijkt mij dat daar wel protest tegen aangetekend mag worden.

Vedetski

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2016, 17:40:49
Maar de clubs die jij noemt hadden allemaal een belastingschuld. Dat heeft Twente niet zover ik weet. Zou daar het verschil in zitten ?

Dat zou heel goed kunnen.

Toch ligt het besluit uiteindelijk bij de Licentiecommissie van de KNVB.
:koffie

michello

Als we over 1 maand pas weten waar we aan toe zijn hebben we ook een bagger selectie.

maikcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2016, 17:41:21
Interessante situatie. De aangepaste degradatieregeling had betrekking op licentieverlies van Twente. Echter, er wordt nu ook weer een nieuwe licentie afgegeven uit clementie. Daarmee ontstaat wel een nieuwe situatie. Mogelijk krijgt Cambuur er in de Juup nu een sterke concurrent bij. Lijkt mij dat daar wel protest tegen aangetekend mag worden.

precies, we moeten het afwachten. Mochten we er alsnog in blijven ben je spekkoper. In elke andere situatie zijn we gewoon benadeeld! Daar zou je dan idd tegen in beroep moeten gaan. Want ik ben benieuwd of dit wel mag, eerst een licentie afpakken en vervolgens direct een nieuwe afgeven! Wat mij betreft blijft Twente bestaan. Alleen zouden ze door moeten gaan in de nieuwe 2e divisie. Dan krijg je een zelfde situatie als Rangers in Schotland een paar jaar terug.

speculeter

En waar moet Cambuur nu voor gaan?
Nieuwe spelers voor Jupiler of voor een selectie voor de eredivisie? Wat een bizarre situatie.

maikcambuur

Citaat van: speculeter op mei 18, 2016, 17:48:02
En waar moet Cambuur nu voor gaan?
Nieuwe spelers voor Jupiler of voor een selectie voor de eredivisie? Wat een bizarre situatie.

Ik verwacht compensatie van de knvb, tenminste ik zou dat wel vragen aan de KNVB. Je zit gewoon in onzekerheid..

el haj