Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Ze hebben er een advocaat op gezet of degradatie wel volgens de regels is :? Wat ze zelf doen is wel volgens het boekje zeker...  :0= eruit met die club.

maikcambuur

Citaat van: sunderland op mei 18, 2016, 16:24:35
tuurlijk is dit een skande. De hufters.

Jep en straks binne wij miskien staatsvijand nr 1 van alle eredivisieclubs en Twente als we als lachende derde er toch nog in blijven..

Collingwood

Wellicht dat degradatie officieel niet kan, maar de KNVB kan Twente natuurlijk chanteren. Zo van, of degraderen of we trekken alsnog jullie licentie in...
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 16:31:00
Wellicht dat degradatie officieel niet kan, maar de KNVB kan Twente natuurlijk chanteren. Zo van, of degraderen of we trekken alsnog jullie licentie in...

Mochten wij toch JL moeten spelen dan is het niet zo gunstig als Twente degradeert

moodygrunn

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2016, 16:28:31
Ze hebben er een advocaat op gezet of degradatie wel volgens de regels is :? Wat ze zelf doen is wel volgens het boekje zeker...  :0= eruit met die club.

Daar gaat het helemaal niet om, van tevoren waren 2 scenario's mogelijk:

-licentie behouden en door in de eredivisie
-licentie kwijtraken en door in de nieuw op te richten 2e divisie onder de juup

Deze oplossing bestond helemaal niet volgens de regels. Als je toch regels gaat aanpassen, waarom een gelijkspel dan niet voor 2 punten laten tellen, gaan we ons veiligspelen.
In Henk en Sandor we trust

el haj

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 16:28:51
Jep en straks binne wij miskien staatsvijand nr 1 van alle eredivisieclubs en Twente als we als lachende derde er toch nog in blijven..

Met bovendien een kansloos elftal dat komend seizoen alsnog degradeert (na ook weer een seizoen alle scheidsrechterlijke beslissingen tégen te krijgen).  :X

Collingwood

Citaat van: hobbes op mei 18, 2016, 16:32:12
Mochten wij toch JL moeten spelen dan is het niet zo gunstig als Twente degradeert

In principe niet nee. Al zullen ze bij een degradatie financieel wel zwaar in de problemen komen, lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

De maatregelen die de KNVB moet nemen tegen Twente hadden na de play offs bekend moeten worden gemaakt.
Dit kan volgens mij worden uitgelegd als onbehoorlijk bestuur, want er is geen moverende reden aan te voeren door dit nu al bekend te maken.
De KNVB beïnvloed nu rechtstreeks de finale van de na competitie, waarmee alle belanghebbenden naar de rechter kunnen stappen. :(


dizzhead

Citaat van: Vlampiep op mei 18, 2016, 16:42:49
De maatregelen die de KNVB moet nemen tegen Twente hadden na de play offs bekend moeten worden gemaakt.
Dit kan volgens mij worden uitgelegd als onbehoorlijk bestuur, want er is geen moverende reden aan te voeren door dit nu al bekend te maken.
De KNVB beïnvloed nu rechtstreeks de finale van de na competitie, waarmee alle belanghebbenden naar de rechter kunnen stappen. :(



eens. Als het waar is wat geschreven wordt.

Tukker

Straks moet ik gaan bijbetalen voor mijn seizoenskaart   :?

Ik vind iedereen die nu verlengdheeft betaalt sowieso JL prijs.  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vedetski

Officieel zouden ze dit topic in de vergadering van 9 mei behandelen, maar dit is opgeschoven naar vandaag. Vandaar dat de berichtgeving midden in de ontknoping van de Play-Offs valt.

Wat mij betreft een zeer slechte en ondoordachte timing van de KNVB.
:koffie

Voorstopper

Citaat van: Vlampiep op mei 18, 2016, 16:42:49
De maatregelen die de KNVB moet nemen tegen Twente hadden na de play offs bekend moeten worden gemaakt.
Dit kan volgens mij worden uitgelegd als onbehoorlijk bestuur, want er is geen moverende reden aan te voeren door dit nu al bekend te maken.
De KNVB beïnvloed nu rechtstreeks de finale van de na competitie, waarmee alle belanghebbenden naar de rechter kunnen stappen. :(

Fc Twente zal toch in beroep gaan en dus is de degradatie nog niet officieel. Zowel Willem 2 als Graafschap zullen nog vol voor de winst moeten gaan om 100% zeker volgend jaar eredivisie te spelen.

Unknown

Is het al officieel of zo? Lees zowel op telegraaf als op AD dat Twente is gedegradeerd.

Vedetski

Over Cambuur: ik vind dat we het dit jaar op geen enkel punt hebben verdiend om te handhaven.

Het begint van bovenaf, directie en met name Van der Vegt. Transferbeleid van niets. Dan de technische staf, die één voor één uit elkaar gerukt werd. De spelers, onder wie een groot deel huurlingen, die het niet boeit of we winnen of verliezen zolang zij hun minuutjes maar maken. En dan de arbitrage, 9 penals tegen is niet niks. O ja, we kregen er géén voor.

Het was dit seizoen gewoon helemaal niks, en dus zou handhaving voor ons zwaar onterecht zijn. Betekent niet dat ik het vervelend zou vinden: Eredivisievoetbal blijft het mooiste. Ben wel bang dat we dan volgend seizoen alsnog zouden degraderen. Maar dan kunnen we net als De Graafschap dit jaar gaan spelen.

Eerst maar eens zien wat er allemaal uitrolt.
:koffie

speculeter

Twente terug naar Jupiler.