Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Als Willem II verliest degradeert ook Willem II, dan gaat de nummer 2 van de JL (VVV) naar de Eredivisie. Volgens mij..

sccambuurlwdd

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2016, 15:30:57
Als Willem II verliest degradeert ook Willem II, dan gaat de nummer 2 van de JL (VVV) naar de Eredivisie. Volgens mij..
Klopt niet. Als Willem II verliest, blijft het gewoon in de Ered.

Dokkumer

Citaat van: NRG op mei 18, 2016, 15:28:32
Dat druk je het  nog zacht uit! Dit kan gewoon niet! Pure competitievervalsing! Willem II alsnog veilig ook al verliezen ze van NAC. Zoiets maak je toch na de Play Offs bekend. Dit kan echt niet!

Matchfixing? Gebeurt hier niet. Wij hebben de KNVB al :R

speculeter

Als dit zo zou zijn zou ik als ik Cambuur was naar de rechter stappen!

zeewolde

Als Twente nu degradeert, wordt Cambuur extra genaaid. Terwijl Willem II nergens meer voor hoeft te spelen. Ook de Graafschap wordt dan nog genaaid, zij het in mindere mate, want die kunnen het zelf nog redden.

Voor het kampioenschap moest alles wijken en mocht nog niks gezegd worden over de praktijken van Twente, maar als het om de kleine clubs gaat......

Ype en consorten, dit MOETEN jullie niet pikken!!

Dokkumer

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2016, 15:30:57
Als Willem II verliest degradeert ook Willem II, dan gaat de nummer 2 van de JL (VVV) naar de Eredivisie. Volgens mij..
Nope.
Als Willem II verliest van NAC, blijven ze erin ongeacht wat De Graafschap doet.
Wint Willem II van NAC dan blijft De Graafschap erin ook al verliezen ze van de Eagles
Winnen beide Eredivisieclubs, dan pas komen wij in beeld.

zeewolde

Op dagblad Tubantia staat een liveblog met meerdere geruchten dat Twente moet degraderen....

Dokkumer

Maar goed, zolang er nog steeds officieel niks bekend is kunnen we blijven speculeren.

zeewolde

Overigens moet Willem II oppassen want Twente kan wel in beroep, dus zullen ze toch wel vol aan de bak moeten:

FC Twente is momenteel koortsachtig in overleg met de KNVB over de uitspraak van de licentiecommissie. Eerste optie schijnt degradatie naar eerste divisie te zijn.

Bernardo

Twente kan toch ook gewoon in beroep gaan, dan moet Willem II gewoon winnen.

ruubmac

Citaat van: sccambuurlwdd op mei 18, 2016, 15:31:21
Klopt niet. Als Willem II verliest, blijft het gewoon in de Ered.

Dat kan toch niet?! Dat is toch totaal niet eerlijk! Voor wie er ook onderaan staat.. Dit slaat nergens op.
Het slaat trouwens sowieso nergens op. Ze hadden het dan ook wel net voor de playoffs bekend kunnen maken lijkt me, dat was het eerlijkst geweest voor alle partijen.

speculeter

Nogmaals....Mocht het zo zijn zoals wij denken zo het gaat. ..
Dan is het tijdstip verschrikkelijk verkeerd gekozen.
En moet de leiding van Cambuur hier zeker wat mee doen.
Het lijkt gvd echt wel of wil de knvb ons niet meer in de eredivisie zien.

moodygrunn

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2016, 15:38:55
Dat kan toch niet?! Dat is toch totaal niet eerlijk! Voor wie er ook onderaan staat.. Dit slaat nergens op.
Het slaat trouwens sowieso nergens op. Ze hadden het dan ook wel net voor de playoffs bekend kunnen maken lijkt me, dat was het eerlijkst geweest voor alle partijen.

Vooraf OF achteraf was prima geweest. Iedere andere bekendmaking dan "FCT behoudt licentie" is tijdens de play-offs gewoon competitievervalsing. WIllem 2 kan gewoon freewheelen, spelen voor Keizers Baard
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 15:44:03
Vooraf OF achteraf was prima geweest. Iedere andere bekendmaking dan "FCT behoudt licentie" is tijdens de play-offs gewoon competitievervalsing. WIllem 2 kan gewoon freewheelen, spelen voor Keizers Baard

Helemaal mee eens en dit mag Cambuur dus absoluut niet accepteren indien de straf voor Twente degradatie betekent!

Unknown

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 15:44:03
Vooraf OF achteraf was prima geweest. Iedere andere bekendmaking dan "FCT behoudt licentie" is tijdens de play-offs gewoon competitievervalsing. WIllem 2 kan gewoon freewheelen, spelen voor Keizers Baard

Dit heeft de KNVB toch ook wel van tevoren doorgenomen lijkt me, dus ik neem aan dat het allemaal even anders gaat, kan me echt niet voorstellen dat KNVB dit toe laat.. iets na 5 uur weten we het zeker. Mocht het wel zo gaan..sja..dan wat eigenlijk.