Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 14:50:20

Overigens zou ik nauwelijks blij zijn, mochten we er om deze reden in blijven. We hebben het zelf totaal niet verdiend!
deze reden?
twente dat het eredivisieschap heeft gekocht en cambuur dat tot aan de rand faiilissement volgens de regels speelt?
die reden?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

#5461
Citaat van: okkele op mei 18, 2016, 15:08:13
deze reden?
twente dat het eredivisieschap heeft gekocht en cambuur dat tot aan de rand faiilissement volgens de regels speelt?
die reden?

Je begrijpt me verkeerd. Ik zou het goed vinden dat Twente wordt gestraft, maar ik zou het dan eerder een Jupiler League ploeg gunnen om te promoveren (de meest logische kandidaat is nr 2 VVV).

Uiteraard zou ik in zekere zin wel blij zijn als Cambuur in de eredivisie mag blijven. Anderszins zou ik me er ook een beetje ongemakkelijk bij voelen. Daarom zei ik ook dat ik 'nauwelijks blij' zal zijn, mocht dit gebeuren.

Maar eerst nog maar eens zien of het wel waar is.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

goed verwoord.
_O_
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Unknown

In dat geval moet de Graafschap dus handhaven en Willen 2 ook, toch?(dan blijft cambuur in de ere)
Was het nou zou dat als dit eerder bekend was geworden wij nacompetitie hadden gespeeld?

Met een beetje pech spelen we dus met twente in de biercompetitie.

stepper

Daarom hebben ze dit ook na de datum van de competitie gepland. Cambuur had nacompetitie moeten spelen, FC Twente degraderen. Dat was eerlijk geweest. Niet de nummer 2 van de competitie in de JL. Dat is totale waanzin.

Collingwood

Citaat van: okkele op mei 18, 2016, 15:15:05
goed verwoord.
_O_

:proost

Citaat van: Unknown op mei 18, 2016, 15:16:51
In dat geval moet de Graafschap dus handhaven en Willen 2 ook, toch?(dan blijft cambuur in de ere)
Was het nou zou dat als dit eerder bekend was geworden wij nacompetitie hadden gespeeld?

Met een beetje pech spelen we dus met twente in de biercompetitie.

Klopt, we blijven er alleen in als zowel Willem II als De Graafschap hun play-off duel winnen. Het zou dus inderdaad kunnen dat we Twente volgend jaar tegenkomen in de Juup.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 15:13:09
Je begrijpt me verkeerd. Ik zou het goed vinden dat Twente wordt gestraft, maar ik zou het dan eerder een Jupiler League ploeg gunnen om te promoveren (de meest logische kandidaat is nr 2 VVV).

Uiteraard zou ik in zekere zin wel blij zijn als Cambuur in de eredivisie mag blijven. Anderszins zou ik me er ook een beetje ongemakkelijk bij voelen. Daarom zei ik ook dat ik 'nauwelijks blij' zal zijn, mocht dit gebeuren.

Maar eerst nog maar eens zien of het wel waar is.
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben ook van mening dat je niet zo je handhaving verdient. Maar waarom een JL club laten profiteren terwijl zij geen nadeel hebben ondervonden van de frauduleuze handelingen van Twente?

Overigens laat Willem II NAC gewoon promoveren en mogen wij naar Emmen.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2016, 15:21:47
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben ook van mening dat je niet zo je handhaving verdient. Maar waarom een JL club laten profiteren terwijl zij geen nadeel hebben ondervonden van de frauduleuze handelingen van Twente?

Overigens laat Willem II NAC gewoon promoveren en mogen wij naar Emmen.

Zouden sentimenten daar geen stok voor kunnen steken? De kriekenderby (oid  :?) expres wegtanken opdat NAC maar promoveert?
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Zie dat KNVB zelf ook reageert met mededeling nieuws om 17.00 wat betreft Twente.
Als die worden teruggezet zou wel heel raar tijdstip zijn, dan kan Willem 2 die wedstrijden gewoon laten lopen.  :?

sccambuurlwdd

FC Twente krijgt een puntenaftrek van 23 punten, waardoor ze onder ons eindigen. We zijn dus eigenlijk de meest benadeelde club in deze situatie, want we mogen geen play-offs spelen. KNVB  l8l

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2016, 15:25:24
Zie dat KNVB zelf ook reageert met mededeling nieuws om 17.00 wat betreft Twente.
Als die worden teruggezet zou wel heel raar tijdstip zijn, dan kan Willem 2 die wedstrijden gewoon laten lopen.  :?

Klopt, daarom denk ik ook dat het een mededeling is in de trant van: gefeliciteerd twente, jullie behouden de licentie
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2016, 15:21:47
Ik begrijp wat je bedoelt en ik ben ook van mening dat je niet zo je handhaving verdient. Maar waarom een JL club laten profiteren terwijl zij geen nadeel hebben ondervonden van de frauduleuze handelingen van Twente?

Overigens laat Willem II NAC gewoon promoveren en mogen wij naar Emmen.

Daar heb je ook gelijk in, en daarom heb ik er wat een dubbel gevoel over. Vooralsnog is het in ieder geval nog steeds een zeer hypothetisch scenario.

Zou Willem II NAC trouwens niet liever in de JL houden, in verband met concurrentiepositie en sentimenten?
Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Citaat van: sccambuurlwdd op mei 18, 2016, 14:52:29
Bizar zeg. Als het klopt, dan is de timing natuurlijk verschrikkelijk.

Dat druk je het  nog zacht uit! Dit kan gewoon niet! Pure competitievervalsing! Willem II alsnog veilig ook al verliezen ze van NAC. Zoiets maak je toch na de Play Offs bekend. Dit kan echt niet!

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 15:26:54
Daar heb je ook gelijk in, en daarom heb ik er wat een dubbel gevoel over. Vooralsnog is het in ieder geval nog steeds een zeer hypothetisch scenario.

Zou Willem II NAC trouwens niet liever in de JL houden, in verband met concurrentiepositie en sentimenten?
Juist die sentimenten maken het daar zo leuk, kijken ze het hele seizoen naar uit. Ik weet niet hoe het op bestuurlijk vlak met elkaar omgaat, maar er zijn wel 2 duidelijke kampen.

Unknown

Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2016, 15:25:24
Zie dat KNVB zelf ook reageert met mededeling nieuws om 17.00 wat betreft Twente.
Als die worden teruggezet zou wel heel raar tijdstip zijn, dan kan Willem 2 die wedstrijden gewoon laten lopen.  :?

te idioot ja, maar dat is dan inderdaad het geval.
Eerst maar eens afwachten waar de KNVB mee komt. over 1,5 uur weten we meer