Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 12, 2016, 13:10:09
Inderdaad vreemd, die zou ik zeker hebben gekozen. Nu Byrne.

Ik precies hetzelfde
Henk, held, bedankt

Collingwood

Ik zie nu dat Lachman er wel bij staat, dan is het helemaal vreemd dat Ogbeche er niet bij staat. Beide immers maar een half seizoen gespeeld.

(Waarom bespreken we dit eigenlijk in het Eredivisie-topic?  :X)
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op mei 12, 2016, 14:53:49
Ik zie nu dat Lachman er wel bij staat, dan is het helemaal vreemd dat Ogbeche er niet bij staat. Beide immers maar een half seizoen gespeeld.

(Waarom bespreken we dit eigenlijk in het Eredivisie-topic?  :X)

Twee keer " best raar"

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 12, 2016, 14:53:49
(Waarom bespreken we dit eigenlijk in het Eredivisie-topic?  :X)

Ik wist geen andere oplossing, maar het was, ondanks het niveau, toch een Eredivisie seizoen  :_schater
Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

Vreemd dat ook Hoefdraad erbij staat, terwijl hij pas na de winterstop voorzichtig in beeld kwam. Narsingh is dan bijvoorbeeld weer niet genomineerd. Niet dat ik op hem zou stemmen, maar eerder dan op Narsingh dan op Hoefdraad.

Collingwood

#5452
Bijker-achtig scenario in Nijmegen: Navarone Foor waarschijnlijk transfervrij van NEC naar Vitesse.
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Haha, dat dkv wilde Foor graag hebben.
Opdoeke die lui. Met streppel in de play-offs greppel

Kuzmanovic-Apeldoorn

De Graafschap gewonnen en WII voor het kan dus nog....  :X
Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 12, 2016, 18:25:59
Haha, dat dkv wilde Foor graag hebben.
Opdoeke die lui. Met streppel in de play-offs greppel

Dat gaat gelukkig niet meer.

Die greppel is wel nog steeds haalbaar  :proost
:koffie

Destroyer

Zo, wat heeft dat Heracles toch een heerlijk elftal staan. FCG van de mat gespeeld met echt prachtige goals!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citeerhttps://twitter.com/TwenteInsite/status/732895072409227264


FC Twente Insite
‏@TwenteInsite

UPDATE: 'Uitspraak Licentiecommissie verwacht om 17:00 uur' #knvb #fctwente #licentiecommissie #twente

In Henk en Sandor we trust

Collingwood

#5458
Joost Bakker
‏@Joostbakkerr
BREKEND NIEUWS: FC TWENTE DEGRADEERT UIT DE EREDIVISIE. WORDT OM 1700 UUR BEKENDGEMAAKT.

Joost Bakker
‏@Joostbakkerr
#PT FC Twente speelt volgend jaar in de Jupiler League.

Deze man werkt bij de NPO. Als dit waar is vind ik het moment van bekendmaking werkelijk belachelijk, zo vlak voor de play-off finales. De Graafschap en Willem II kunnen dan kiezen wie ze liever terug willen in de eredivisie: Cambuur of hun tegenstander.

Maar kan natuurlijk ook gewoon om een grap of iets dergelijks gaan. Die kans lijkt me eerlijk gezegd het grootst, aangezien de KNVB volgens mij zelf nog heeft aangegeven dat verplichte degradatie geen optie is (alleen puntenaftrek of het verliezen van de licentie).

Overigens zou ik nauwelijks blij zijn, mochten we er om deze reden in blijven. We hebben het zelf totaal niet verdiend!
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Bizar zeg. Als het klopt, dan is de timing natuurlijk verschrikkelijk.