Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM !! Mag ik even lachen ?  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Geelblauwstiens

Had Marcel Keizer eigenlijk verwacht met een lullig spandoek over het missen van een miljoen tv gelden door DKV.....

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 17:27:33
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM !! Mag ik even lachen ?  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Ja, jouw seizoen is weer helemaal goed!

RotterdamLeeuwarden

Dat zeg ik niet maar tis een geweldige opsteker. Toch even keihard meegezongen Op Noord want er waren velen die deze zin scandeerden  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

CamLeeuw

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 17:27:33
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM !! Mag ik even lachen ?  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Hadden we alles maar in Leeuwarden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Lore

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 18:38:48
Dat zeg ik niet maar tis een geweldige opsteker. Toch even keihard meegezongen Op Noord want er waren velen die deze zin scandeerden  _O_

Best wel triest eigenlijk. Wij degraderen met minder punten dan Dordrecht vorig jaar en schreeuwen nog steeds over een andere xlub

poelie-lwd

Een dikke schande is het dat we ons druk maken om wat er elders gebeurd...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Maak me er niet druk om, maar heb er wel smakelijk om gelachen. Zelden zoveel chagrijnige koppen hier in de buurt gezien, die je de rest van het seizoen weggehoond hebben.

Degradatie heb ik allang geaccepteerd en verwerkt, tijd om als een fenix uit de as te herrijzen!

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op mei 08, 2016, 21:56:00
Een dikke schande is het dat we ons druk maken om wat er elders gebeurd...
Amen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 08, 2016, 17:30:54
Had Marcel Keizer eigenlijk verwacht met een lullig spandoek over het missen van een miljoen tv gelden door DKV.....
:_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Ach het is puur leedvermaak. Ik kan er wel om lachen.

Collingwood

NEC krijgt waarschijnlijk een Duitse trainer (ene Peter Hyballa), die overigens wel vloeiend Nederlands spreekt.
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

En Streppel naar dkv. Was natuurlijk al bekend, maar dat is de perfecte club voor deze ijzingwekkende figuur  :_schater
:koffie

siepelsjeu


Collingwood

De Boer weg bij Ajax, Groenendijk weg bij Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.