Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nog meer tijd nodig om een "plausibel" verhaal op te hangen dat Twente gewoon weer Eredivisie speelt?

jeff

Of ze weten de uitslag al maar willen de nacompetie niet beïnvloeden en wachten met de uitspraak.
Blijft vreemd dat iedereen zich aan de deadlines moet houden en ze hem zelf nu ff op schuiven.

Shar

Volgens mij gewoon een kwestie van tijd winnen
Hoe verder op in de toekomst de beslissing ligt des te minder de impact hiervan bij supporters. Straks weten we bij wijze van niet meer eens dat er wat speelde bij FC Twente. Handige manier van de KNVB om FCTwente toch in de eredivisie te houden zonder al te veel protest. Ik bedoel, wie houdt er nu nog serieus rekening mee dat FC Twente teruggezet wordt? Laat staan over één à twee maanden.

Lore

Citaat van: Shar op mei 04, 2016, 17:13:52
Volgens mij gewoon een kwestie van tijd winnen
Hoe verder op in de toekomst de beslissing ligt des te minder de impact hiervan bij supporters. Straks weten we bij wijze van niet meer eens dat er wat speelde bij FC Twente. Handige manier van de KNVB om FCTwente toch in de eredivisie te houden zonder al te veel protest. Ik bedoel, wie houdt er nu nog serieus rekening mee dat FC Twente teruggezet wordt? Laat staan over één à twee maanden.

Precies, aan het begin van volgend seizoen heeft niemand het er meer over!

moodygrunn

Citaat van: jeff op mei 04, 2016, 15:55:35
Of ze weten de uitslag al maar willen de nacompetie niet beïnvloeden en wachten met de uitspraak.
Blijft vreemd dat iedereen zich aan de deadlines moet houden en ze hem zelf nu ff op schuiven.

Dat zou een faillissement van Twente betekenen als je het zo opschrijft toch? Alleen dan wil je het uitstellen tot na de nacompetitie.
In Henk en Sandor we trust

jeff

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2016, 20:28:21
Dat zou een faillissement van Twente betekenen als je het zo opschrijft toch? Alleen dan wil je het uitstellen tot na de nacompetitie.
Zoals ik het opschreef bedoel ik idd een faillissement mee.
Ik schreef dit eigenlijk meer op als reactie op wat Dokkumer zei :
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2016, 15:39:56
Nog meer tijd nodig om een "plausibel" verhaal op te hangen dat Twente gewoon weer Eredivisie speelt?

moodygrunn

Citaat van: jeff op mei 04, 2016, 20:32:39
Zoals ik het opschreef bedoel ik idd een faillissement mee.
Ik schreef dit eigenlijk meer op als reactie op wat Dokkumer zei :

Als ze 'gewoon' weer eredivisie spelen, kun je dat gewoon bekend maken. Daar verandert de zaak niet van. Pas als je de playoffs niet wil beinvloeden, moet je afwachten......
In Henk en Sandor we trust

jeff

Of ze hebben echt meer tijd nodig om alle ingeleverde stukken te beoordelen.
De enigste de het echte antwoord weet is de licentiecommissie. Dus blijft het rade naar de echte rede.

justremco

#5423
Sparta Rotterdam lijkt zijn eerste zomerse versterking te pakken te hebben. De Australiër Craig Goodwin verruilt Adelaide United voor de kampioen van de Jupiler League, meldt de Australische krant The Advertiser.

De 24-jarige vleugelspeler maakt transfervrij de overstap naar Sparta. Het wordt zijn eerste Europese avontuur. De afgelopen twee seizoenen speelde hij voor Adelaide United, waar hij deze jaargang een belangrijke schakel was in het team dat de landstitel en de beker veroverde. Goodwin werd uitgeroepen tot speler van het jaar. Eerder kwam hij uit voor Newcastle Jets en Melbourne City.

Volgens The Advertiser stapt Goodwin vrijdag op het vliegtuig naar Nederland om kennis te maken met de staf en spelers van Sparta. Hij kan zowel als links- en rechtshalf uit de voeten als links achterin. Dit seizoen kwam hij tot 26 competitieoptredens, waarin hij vier keer scoorde. De zaakwaarnemer van Goodwin vertelde eerder dat ook twee andere Nederlansde clubs achter de speler aanzaten.

———————————————————————————————
Die beginnen gelijk goed met een speler van buiten de EU en een bijbehorend salaris

Dokkumer

Heeft die niet toevallig een Engels paspoort?

justremco

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2016, 22:37:16
Heeft die niet toevallig een Engels paspoort?

Voor zover ik heb kunnen vinden niet

Collingwood

Erik ten Haag winnaar van de Rinus Michels award. Vind ik toch wel verrassend.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2016, 20:37:56
Als ze 'gewoon' weer eredivisie spelen, kun je dat gewoon bekend maken. Daar verandert de zaak niet van. Pas als je de playoffs niet wil beinvloeden, moet je afwachten......

Ik leg het verband meer in de media en de commotie die er mee gepaard kan gaan. Na de play-offs gaat de focus op het wk en pas in augustus verandert dag weer. Een beslissing na de play-offs zal waarschijnlijk tot minder commotie leiden

Delfzijl/Cambuur

Allereerst gefeliciteerd PSV, geweldig wat een ontknoping.
Ben blij dat ik niet naar Leeuwarden ben afgereisd en dit heb meegemaakt voor tv.
RESPECT diep respect voor Graafschap, vind dit een geweldige club, net als ons eigen Cambuur en wens hun veel succes in de nc.
Ben geen aja ben geen psv vind fey wel een geweldige club, maar vind dit toch zo geweldig die afgestrafte branie in Amsterdam.
Wou dat wij de graafschap waren op dit moment.
Hulde voor Doetichem. :thumbsup

vialli

Die hele GEMAAKTE  EREDIVISIE ken mie op dit moment GIEN MOER MEER SKELE :(