Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 21, 2016, 08:37:24
Bovendien, Ajax en Feyenoord die langskomen is leuk. Maar als je die potten keer op keer verliest went dat ook snel. Ik beleef meer plezier aan winnen van Telstar dan verliezen van Ajax.

Ik beleef meer plezier aan het voetbal in de eredivisie.

Al maakt het voor mijn support niet uit in welke divisie we spelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NRG

Wat als..

Wat als Twente alsnog de licentie verliest. Of als straf wordt teruggezet naar de JL.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: NRG op april 22, 2016, 08:35:48
Wat als..

Wat als Twente alsnog de licentie verliest. Of als straf wordt teruggezet naar de JL.

Dan zullen ze wel een extra club laten promoveren, zo'n seizoen is het
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: NRG op april 22, 2016, 08:35:48
Wat als..

Wat als Twente alsnog de licentie verliest. Of als straf wordt teruggezet naar de JL.

Dan zingen we 180minuten lang 'jopie bedankt'

jeff

Wat ik laatst begreep zijn er geen richtlijnen bij intrek licentie.
Dan mag de knvb beslissen wat er gebeurt.
- de nummer 18 en 17 gaan play-offs spelen.
- De nummer 2 uit die  :jupiler promoveert en nummer 18 uit de ere degradeert.

NRG

Citaat van: jeff op april 22, 2016, 08:40:33
Wat ik laatst begreep zijn er geen richtlijnen bij intrek licentie.
Dan mag de knvb beslissen wat er gebeurt.
- de nummer 18 en 17 gaan play-offs spelen.
- De nummer 2 uit die  :jupiler promoveert en nummer 18 uit de ere degradeert.

Dan zal het vast het laatste worden..

NRG

Twente heeft het weer voor elkaar. Uit die hoek hoeven we in elk geval niets meer te verwachten.

Dokkumer

Dan is dit toch gewoon de doodsteek voor het Nederlandse voetbal?
Wel zonder aarzelen kleine clubs de nek omdraaien, maar een club die jaren alle regels tart gewoon lekker laten blijven.
9 mei verliest de knFb haar laatste restje geloofwaardigheid.

NRG

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2016, 19:28:51
Dan is dit toch gewoon de doodsteek voor het Nederlandse voetbal?
Wel zonder aarzelen kleine clubs de nek omdraaien, maar een club die jaren alle regels tart gewoon lekker laten blijven.
9 mei verliest de knFb haar laatste restje geloofwaardigheid.

Helemaal eens. En toch laat de KNVB Twente gaan.  Let maar op..

Shar

Tja, verschil moet er wezen  :R

Gun de supporters het dat hun club gered wordt maar als dat zonder echte consequenties is voor FC Twente dan is dat dieptriest. Fuck de KNVB.

NRG

Citaat van: Shar op april 26, 2016, 19:42:00
Tja, verschil moet er wezen  :R

Gun de supporters het dat hun club gered wordt maar als dat zonder echte consequenties is voor FC Twente dan is dat dieptriest. Fuck de KNVB.

Let maar op. Twente komt hier gewoon mee weg. KNVB laat het gaan..
Het is wel duidelijk nu.  Als we snel terug willen naar de eredivisie is er maar 1 weg. Gewoon alles bijelkaar liegen en bedriegen..

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2016, 19:28:51
Dan is dit toch gewoon de doodsteek voor het Nederlandse voetbal?
Wel zonder aarzelen kleine clubs de nek omdraaien, maar een club die jaren alle regels tart gewoon lekker laten blijven.
9 mei verliest de knFb haar laatste restje geloofwaardigheid.
Voor mij is de KNVB al jaren niet meer geloofwaardig en kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat er willekeurig wordt gehandeld met betrekking tot de "kleine" clubs


El Ma-kri-niii

Ze zijn er nog niet: http://www.fctwente.nl/blog/2016/04/belangrijke-stappen-maar-toekomst-nog-veiliggesteld/

Maar we weten wel hoe het afloopt, Twente komt er weer genadig van af.

NRG

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 20:24:56
Ze zijn er nog niet: http://www.fctwente.nl/blog/2016/04/belangrijke-stappen-maar-toekomst-nog-veiliggesteld/

Maar we weten wel hoe het afloopt, Twente komt er weer genadig van af.

Ja. Heel onrechtvaardig..

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op april 26, 2016, 19:54:57
Voor mij is de KNVB al jaren niet meer geloofwaardig en kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat er willekeurig wordt gehandeld met betrekking tot de "kleine" clubs
en wat gaat er gebeuren? Supporters morren wat, de  d"eskundigen" zijn blij met het voortbestaan van een "grote en mooie"  club en alkes blijft zoals het was.

Maar oh wee als FC Oss volgend seizoen een tientje niet kan verantwoorden. Dan volgen er zware sancties, want dit kan echt niet.