Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Tot over 14 jaar?

Spine

Heb me anderhalf seizoen best vermaakt in de ere divisie.
Volgende handerhalf seizoen was zwaar kut.
Terechte degradant dit Cambuur.

666

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 19:50:59
Tot over 14 jaar?

Zei ik ook al tegen mijn maat, dit duurt weer een hele lange tijd voordat we weer omhoog gaan.

Hoe zou die Keizer nu zijn opstelling maken,
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Jammer. Het waren twee fantastische jaren.

1 jaar wanbeleid heeft alles kapot gemaakt.

Vd Vegt, hartstikke bedankt!

Cambuur Groningen

Kut, dit doet pijn

Destroyer

Schoon schip maken volgend jaar
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CamLeeuw

Citaat van: Destroyer op april 20, 2016, 19:54:27
Schoon schip maken volgend jaar
Triest voor woorden. We zien elkaar wel weer in de Juup.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

NRG

Kom thuis. Kijk op teletekst. Jezus! Wat een koude douche! Totaal onverwacht wat mij betreft..

Shar

Het is kut en we staan al net anderhalve voet in de Jupiler. Dat snap ik heus wel. Maar zo lang er nog een kans is moeten we er voor gaan, zowel spelers als supporters. Eerst morgen beiden als gekken tekeer gaan om die overwinning binnen te slepen. Daarna pas verder kijken. Juist nu is de tijd om te laten zien dat we een twaalfde, dertiende en veertiende man kunnen zijn.

Harry L.

Citaat van: Shar op april 20, 2016, 20:04:54
Het is kut en we staan al net anderhalve voet in de Jupiler. Dat snap ik heus wel. Maar zo lang er nog een kans is moeten we er voor gaan, zowel spelers als supporters. Eerst morgen beiden als gekken tekeer gaan om die overwinning binnen te slepen. Daarna pas verder kijken. Juist nu is de tijd om te laten zien dat we een twaalfde, dertiende en veertiende man kunnen zijn.

De spelers :_schater :_schater. Die gaan hun zaakwaarnemers inschakelen en hopen dat ze nog ergens plek krijgen in de eredivisie.
Van mij mogen ze allemaal weg m.u.v. Bakker.

Bernardo

Morgen ALLES OF NIETS vanavond minuut 1.

Destroyer

En toen ging twente failliet. ..
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Shar

Citaat van: Destroyer op april 20, 2016, 20:11:02
En toen ging twente failliet. ..
Haha, ik zie ons eerder 9 punten halen in de komende drie wedstrijden dan dat dit gebeurt.

maikcambuur

Citaat van: Shar op april 20, 2016, 20:04:54
Het is kut en we staan al net anderhalve voet in de Jupiler. Dat snap ik heus wel. Maar zo lang er nog een kans is moeten we er voor gaan, zowel spelers als supporters. Eerst morgen beiden als gekken tekeer gaan om die overwinning binnen te slepen. Daarna pas verder kijken. Juist nu is de tijd om te laten zien dat we een twaalfde, dertiende en veertiende man kunnen zijn.

Idd schouders eronder!!! we hebben nog een kans, dat moeten de spelers aan voelen. Morgen vanaf de aftrap alles of niks!!!!

CamLeeuw

Hoezo spannend morgen! Hier word je toch niet meer goed van!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!