Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:24:55
Utrecht mist alleen Vd Maarel en Ramselaar. Als Graafschap wint ist over en uit.

keepert

Shar

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:24:55
Utrecht mist alleen Vd Maarel en Ramselaar. Als Graafschap wint ist over en uit.
Nope. Als De Graafschap wint is het heel, heel moeilijk maar nog steeds mogelijk.

CamLeeuw

Citaat van: Shar op april 20, 2016, 19:27:26
Nope. Als De Graafschap wint is het heel, heel moeilijk maar nog steeds mogelijk.
Het is mogelijk maar tegen het onmogelijke aan. Gelukkig is er een tweede helft.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

wiekie1969

Ik hef cambuur zondag zien voetballen en ik zie nu Graafschap de 1e helft voetballen.

Zit toch een heel erg groot verschil in beleving/bezieling/passie in hoor.

DayDreamer

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:29:37

Zit toch een heel erg groot verschil in beleving/bezieling/passie in hoor.

Niet alleen in bovenstaande hoor, ze spelen gewoon beter voetbal, ondanks hun beperkte selectie.

666

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:29:37
Ik hef cambuur zondag zien voetballen en ik zie nu Graafschap de 1e helft voetballen.

Zit toch een heel erg groot verschil in beleving/bezieling/passie in hoor.

Het verschil is ook de hoeveelheid spelers de Graafschap in de 16 krijgt. Dat geeft de intentie aan van de Graafschap, maar vooral van Cambuur.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Daar gaan we. In iedergeval niet die vervelende play-offs.

Harry L.

Daaaaaaaaaaaaag. Ach de ts. en het bestuur hebben het zo gewild. Prachtige jaren geweest  ;(

Unknown

Ondanks dat het niet offieel is na vandaag...maar verdiend gedegradeerd.

;(

Shar

Het enige waar je nog op kan hopen is dat we alles of niets gaan spelen en dat het goed uitpakt.

Harry L.

Citaat van: Shar op april 20, 2016, 19:47:06
Het enige waar je nog op kan hopen is dat we alles of niets gaan spelen en dat het goed uitpakt.

Vergeet het maar. We gaan echt niet 2 x winnen  :zucht

666

Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 19:47:59
Vergeet het maar. We gaan echt niet 2 x winnen  :zucht

1x is al teveel... Gvd.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vak9

Graafschap verdient het ook meer dan die slappe zakken die bij cambuur op het veld staan..

CamLeeuw

Het is over en uit voor ons. ;(
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

666

Citaat van: Vak9 op april 20, 2016, 19:49:08
Graafschap verdient het ook meer dan die slappe zakken die bij cambuur op het veld staan..

Er is ook 1 die ze heeft aangetrokken en er is er ook 1 die niet logische opstellingen maakt. GVD....!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander