Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

jeff


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: jeff op april 18, 2016, 15:50:04
Jij toch tussen het wassen van de witte lakens door?  :_schater
Natuurlijk niet, daar heb ik geen tijd voor. Moet jullie misdragingen ook nog monitoren!

jeff

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2016, 16:00:05
Natuurlijk niet, daar heb ik geen tijd voor. Moet jullie misdragingen ook nog monitoren!
Wie misdraagt zich hier op het forum nou? Iedereen is altijd lief tegen elkaar. 8P

Dokkumer

Citaat van: jeff op april 18, 2016, 17:39:05
Wie misdraagt zich hier op het forum nou? Iedereen is altijd lief tegen elkaar. 8P
:zweep
Zie je nu hoe druk ik het heb? Je merkt niks van die misdragingen

Collingwood

Bijna even gespannen voor vanavond als voor morgen. Gelukkig moet Utrecht winnen in verband met Europees voetbal en zullen ze het dus normaal gesproken niet laten lopen voor de bekerfinale.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Utrecht wint wel.
Wij moeten het zelf doen morgen.

hobbes

Citaat van: Collingwood op april 20, 2016, 10:38:23
Bijna even gespannen voor vanavond als voor morgen. Gelukkig moet Utrecht winnen in verband met Europees voetbal en zullen ze het dus normaal gesproken niet laten lopen voor de bekerfinale.

Ze laten het pas lopen op het moment dat het 2-0 of 3-0 is. Drie punten zijn net zo belangrijk voor Utrecht

Treb


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op april 20, 2016, 19:08:33
Einde oefening.

Utrecht veel beter meer kansen net als tegen Twente.....
Henk, held, bedankt

speculeter

Het is nog maar 0-1 hoor.

666

Citaat van: Treb op april 20, 2016, 19:08:33
Einde oefening.

Yep... Utrecht met een aantal mutaties wat verwacht was. En de Graafschap die er voor gaat.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

En Utrecht niet in sterkste opstelling...
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Utrecht mist alleen Vd Maarel en Ramselaar. Als Graafschap wint ist over en uit.