Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ajax net 0-1 achter.
Lijkt me niet positief nieuws voor laatste wedstrijd de graafschap tegen ajax.

1992SCC

Citaat van: speculeter op april 17, 2016, 13:50:47
Ajax net 0-1 achter.
Lijkt me niet positief nieuws voor laatste wedstrijd de graafschap tegen ajax.

Lijkt mij juist wel... Dan MOET Ajax winnen om kampioen te worden mocht psv nog een puntje laten liggen. ;)

666

Het is maar net hoe je het bekijkt, als ze maar kans houden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als ze de laatste wedstrijd maar niet genoeg aan een gelijkspel hebben
Henk, held, bedankt

Shar

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2016, 14:16:24
Als ze de laatste wedstrijd maar niet genoeg aan een gelijkspel hebben
Precies, tenzij dat is omdat wij PSV verslaan. Wat een stakkers trouwens dat Ajax publiek. Dreigen ze eens een keer te verliezen lopen ze massaal weg.

hobbes

Citaat van: Shar op april 17, 2016, 14:20:06
Precies, tenzij dat is omdat wij PSV verslaan. Wat een stakkers trouwens dat Ajax publiek. Dreigen ze eens een keer te verliezen lopen ze massaal weg.

Verwende eikels

wiekie1969

Makkelie onvoorstelbaar, grof schandaal om een penalty te geven.

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op april 17, 2016, 17:04:00
Makkelie onvoorstelbaar, grof schandaal om een penalty te geven.
Allemaal om ons niet rechtstreeks te laten degraderen. De lijdensweg moet minimaal 2 wedstrijden langer duren

Gasgeve

Goede uitslag gister bij Ajax voor ons. Ajax moet de laatste wedstrijd tegen de Graafschap waarschijnlijk vol gas voor het doelsaldo tegen de Graafschap.

Dokkumer

En zelfs het punt van Excelsior is gunstig voor ons... Die hebben een steeds grotere kans om de laatste speelronde veilig te zijn!

gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2016, 10:31:44
En zelfs het punt van Excelsior is gunstig voor ons... Die hebben een steeds grotere kans om de laatste speelronde veilig te zijn!

Of het moet zeker zijn dat ze nacompetitie moeten spelen, dan zouden ze spelers kunnen gaan sparen ivm de nacompetitie.
Hoe het ook uitpakt beide keren gunstig voor ons denk ik.

zeewolde

Het is wel weer opvallend stil rond FC Twente. Waar men dacht dat crediteurenaccoord vorige week rond zou zijn.

Ik hoorde het gerucht dat het een probleem blijft dat de heren niet willen tekenen voor de toekomstige aanslagen van de belastingdienst.

Ben benieuwd hoe het er 8 en 9 mei aan toe zal gaan. Ik neem toch aan dat Ype cs al juridische informatie hebben over hoe te handelen....

vialli

Citaat van: wiekie1969 op april 17, 2016, 17:04:00
Makkelie onvoorstelbaar, grof schandaal om een penalty te geven.

Hij wil ook graag bij die andere scheidsrechters aan de wand hangen in de Arena (AD Willem van Hanegem)
Nou dan weten we wel hoe het zit!!

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op april 18, 2016, 10:43:54
Of het moet zeker zijn dat ze nacompetitie moeten spelen, dan zouden ze spelers kunnen gaan sparen ivm de nacompetitie.
Hoe het ook uitpakt beide keren gunstig voor ons denk ik.
Ze spelen na deze ronde tegen Willem II toch? Een sleutelduel, wat bij winst voor de Rotterdammers voor ons heel gunstig kan zijn.

Collingwood

De Graafschap moet Jeroen Tesselaar voor de rest van het seizoen missen omdat hij voor drie duels is geschorst vanwege zijn rode kaart tegen Twente.
Kalmte alleen kan u redden.