Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

OuweSkeve

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2016, 21:48:32
Het was zelfs nog slechter dan tegen ons voor de 2-2. Twee keer een punt zonder dat ze er iets voor hebben hoeven doen

Daar heb je een punt. Hadden wij dan.maar eens het geluk.

Cambuur Groningen

Nou ja in ieder geval geen 3 punten voor de Graafschap, nu nog 3 verliespartijen en we hebben aan 3 punten genoeg :)

Shar

Niet te geloven dit. Die lui hadden feitelijk met 9 man horen te staan. Had me niet eens verbaasd als de 2 - 1 ook nog gevallen was.

Marc S

Grappig dat die De Graafschap supportertjes Cambuur degradeert zingen. Nog grappiger is dat die Twente supporters mee deden. Die mogen hopen dat ze nog een club hebben over een maand.

Viper

Citaat van: Marc S op april 15, 2016, 21:56:30
Grappig dat die De Graafschap supportertjes Cambuur degradeert zingen. Nog grappiger is dat die Twente supporters mee deden. Die mogen hopen dat ze nog een club hebben over een maand.

Eens M_SSC

Cambuur Groningen

Citaat van: Marc S op april 15, 2016, 21:56:30
Grappig dat die De Graafschap supportertjes Cambuur degradeert zingen. Nog grappiger is dat die Twente supporters mee deden. Die mogen hopen dat ze nog een club hebben over een maand.
ze mogen dat nog 2 rondjes zingen en de laatste ronde draaien we het om

carlo de leeuw

officieel misschien niet, maar.................
ondanks dit dramatische seizoen heeft Cambuur het nu gewoon volledig  in eigen hand, gezien het programma van beide onderste ploegen.
4 punten lijken mij voldoende om niet als laatste te eindigen.

speculeter

We hadden so wie so nog een wedstrijd moeten winnen.
Daarin is nu ondanks het puntje van hun niks in veranderd.

Collingwood

Resterende programma van De Graafschap:

FC Utrecht - De Graafschap
AZ - De Graafschap
De Graafschap - Ajax

Tsja, echt kansloos zijn we toch niet, lijkt me. (Moeten we nog wel 'even' een wedstrijd winnen  :X)
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op april 15, 2016, 22:41:07
We hadden so wie so nog een wedstrijd moeten winnen.
Daarin is nu ondanks het puntje van hun niks in veranderd.

Maar anders hadden we ons zelfs met 2 gelijke spelen kunnen redden.
Henk, held, bedankt

jeff

Als we nog 9 punten pakken, en willem 11 en Excelsior alles verliezen en de Graafschap minder dan 5 punten pakt zijn we er ook.  :X  :0= Ik geloof in sprookjes  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: jeff op april 15, 2016, 22:49:44
Als we nog 9 punten pakken, en willem 11 en Excelsior alles verliezen en de Graafschap minder dan 5 punten pakt zijn we er ook.  :X  :0= Ik geloof in sprookjes  :proost
wat nou minder dan 5, ze mogen zelfs 6 punten pakken dan....
Henk, held, bedankt

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2016, 22:52:06
wat nou minder dan 5, ze mogen zelfs 6 punten pakken dan....
Je hebt gelijk. Ik blijf geloven in sprookjes  :proost

El Ma-kri-niii

Citaat van: jeff op april 15, 2016, 22:49:44
Als we nog 9 punten pakken, en willem 11 en Excelsior alles verliezen en de Graafschap minder dan 5 punten pakt zijn we er ook.  :X  :0= Ik geloof in sprookjes  :proost
Als dat gebeurt, gaan we Leicester achterna en worden we volgend jaar kampioen.

CamLeeuw

#5294
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 16, 2016, 12:07:40
Als dat gebeurt, gaan we Leicester achterna en worden we volgend jaar kampioen.
Dat was gekomen toen ze King Richard ontdekten onder een parkeerplaats. Misschien kan geboren Leeuwarder Willem IV van Oranje-Nassau nog wat voor ons betekenen. ;)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!