Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Geloof niet dat er ook maar iemand laatdunkend deed/doet over het spel van de Graafschap. Tis wel wanneer zij de kansen niet benutten de tegenstander het wel doet

Viper

Citaat van: speculeter op april 10, 2016, 16:44:02
Als het bij rust 0-3 had gestaan had Groningen niks te klagen gehad.

Als als als als. Als wij in het begin van het seizoen niet met verschillende opstellingen begonnen, dan waren we nu veilig.

hobbes

Citaat van: Viper op april 10, 2016, 17:01:21
Als als als als. Als wij in het begin van het seizoen niet met verschillende opstellingen begonnen, dan waren we nu veilig.

Als wij gisteren 3x scoorden hadden we gewonnen

Dokkumer

Citaat van: Viper op april 10, 2016, 17:01:21
Als als als als. Als wij in het begin van het seizoen niet met verschillende opstellingen begonnen, dan waren we nu veilig.
Als wij vd Vegt niet hadden gehad...

Volgens mij hadden we aan het begin van het seizoen ook wat blessures toch?

Viper

Citaat van: Dokkumer op april 10, 2016, 17:50:04
Volgens mij hadden we aan het begin van het seizoen ook wat blessures toch?

Ja klopt. Als we die niet hadden dan...  8P

Montana

Graafschap - Twente 0-1 tussenstand... :proost

Cambuur Groningen

Citaat van: Montana op april 15, 2016, 20:58:31
Graafschap - Twente 0-1 tussenstand... :proost
en met 10 man verder :)

Cambuur Groningen

Maar wel 1-1... Tjongejonge dat Twente doet ook werkelijk helemaal niets

OuweSkeve

Had cambuur maar de inzet van de 10 van de graafschap

maikcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op april 15, 2016, 21:43:31
Maar wel 1-1... Tjongejonge dat Twente doet ook werkelijk helemaal niets

Klote. Maar ja, zondag zelf winnen en we lopen twee punten uit  :y :zweep

Montana


maikcambuur

Zullen die boertjes wel weer zinnen 'cambuur degradeert' enz enz...

Hun portie karma komt nog wel..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: OuweSkeve op april 15, 2016, 21:44:33
Had cambuur maar de inzet van de 10 van de graafschap

Het was zelfs nog slechter dan tegen ons voor de 2-2. Twee keer een punt zonder dat ze er iets voor hebben hoeven doen
Henk, held, bedankt

OuweSkeve

2 punten.....Krijgen we dan 4 punten bij een overwinning zondag?

Viper

Citaat van: maikcambuur op april 15, 2016, 21:44:46
Klote. Maar ja, zondag zelf winnen en we lopen twee punten uit  :y :zweep

:?