Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Destroyer op maart 19, 2016, 20:33:50
Die graafschap lui zingen bij Feynoord al dat we gedegradeerd zijn. Daar komen ze wel achter.
8P

speculeter

Ondertussen moet twente een jaarrekening inleveren maar kan of doet dat niet.
Punten aftrek dreigt
Hoeveel punten aftrek zou het worden.
En hoever moet het nog komen met deze club?

Shar

Citaat van: speculeter op maart 21, 2016, 21:15:15
Ondertussen moet twente een jaarrekening inleveren maar kan of doet dat niet.
Punten aftrek dreigt
Hoeveel punten aftrek zou het worden.
En hoever moet het nog komen met deze club?
Las het ook net. Zie door de bomen het bos inmiddels niet meer daar bij Twente. Als ze hiermee weg komen zonder een echte straf dan is dat wat mij betreft een vrijbrief voor alle andere clubs om ook maar te doen en te laten wat je wilt.

Galdiano

Twente krijgt 3 punten in mindering  :zucht :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Dit was te verwachten. Je kunt er blijkbaar gewoon een puinhoop van maken in het belang van de sportieve prestatie. Aan het einde van de rit een paar puntjes eraf en toch een leuke eindklassering. Lachwekkend.

speculeter

Drie punten aftrek is begin hè!
Kans zit er nog steeds in dat de licentie word ingetrokken!

zeewolde

Het wordt tijd dat cambuur samen met andere clubs bij de knvb aanklopt over het onrechtmatig spelen van ziyech. Met als eerste inzet het vorderen van tv gelden waar twente dus ook veel te veel van heeft gekregen.

scc-aaron

Ik dacht dat de KNVB had gezegd dat wanneer er nog iets naar buiten komt bij twente de licentie zou worden ingetrokken. Zal wel niet gebeuren.

Shar

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2016, 22:38:04
Het wordt tijd dat cambuur samen met andere clubs bij de knvb aanklopt over het onrechtmatig spelen van ziyech. Met als eerste inzet het vorderen van tv gelden waar twente dus ook veel te veel van heeft gekregen.
Inderdaad. Het is voor mij onbegrijpelijk dat die gozer nog steeds voor Twente mag spelen. Naar wat ik begrepen heb had die hele transfer van Ziyech naar Twente toch nooit mogen plaatsvinden? Waarom mag hij dan nog wel steeds spelen. Moet het eerst officieel ( juridisch) bewezen worden ofzo?

Shar

Citaat van: scc-aaron op maart 22, 2016, 06:12:36
Ik dacht dat de KNVB had gezegd dat wanneer er nog iets naar buiten komt bij twente de licentie zou worden ingetrokken. Zal wel niet gebeuren.
Die kan in het rijtje " elke Nederlander krijgt er EUR 1000 bij" (Rutte), "er gaat geen cent meer naar Griekenland" (wederom Rutte), "de AOW is voor mij een breekpunt" (Wilders), "read my lips" (Bush senior, maar deze is voor de bejaarden onder ons  8)).Allemaal voor de bühne. Ze zijn de uitspraak al vergeten voordat het laatste woord uitgesproken is.

vialli

De KNVB neemt bepaalde clubs in bescherming en die zullen NOOIT verdwijnen, wat voor puinhoop ze d'r ook van maken.

Yellow Army

Citaat van: Shar op maart 22, 2016, 06:52:52
Die kan in het rijtje " elke Nederlander krijgt er EUR 1000 bij" (Rutte), "er gaat geen cent meer naar Griekenland" (wederom Rutte), "de AOW is voor mij een breekpunt" (Wilders), "read my lips" (Bush senior, maar deze is voor de bejaarden onder ons  8)).Allemaal voor de bühne. Ze zijn de uitspraak al vergeten voordat het laatste woord uitgesproken is.

En niet te vergeten het (tijdelijke) kwartje van Kok.
Area 58

Viper

Twente wordt door de FIFA bestraft met een boete van 170.000 euro.

R-member

Nog veel te weinig! Licentie had allang ingetrokken moeten worden.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Dokkumer

Citaat van: R-member op maart 29, 2016, 15:58:57
Nog veel te weinig! Licentie had allang ingetrokken moeten worden.
Dat is aan de licentiecommissie. Ik geloof niet dat de FIFA daar enige inspraak in heeft.