Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Wordt weer een mooi kut weekend dus!!!!!!!

Galdiano

Wij winnen morgen van Heracles en komen op 19 punten! 6 puntjes achter Willem II die van AZ gaat verliezen, die week erop pakken we Roda.

Dit redden we alleen als we met de passie en strijd spelen die De Graafschap vanaf de winterstop laat zien.

En staan we weer dicht bij plaats 15.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc4-ever

#5177
Citaat van: Galdiano op maart 11, 2016, 21:28:54
Wij winnen morgen van Heracles en komen op 19 punten! 6 puntjes achter Willem II die van AZ gaat verliezen, die week erop pakken we Roda.

Dit redden we alleen als we met de passie en strijd spelen die De Graafschap vanaf de winterstop laat zien.

En staan we weer dicht bij plaats 15.
ik Denk dat je zondag bedoeld. Maar goed we winnen dan wel. Er komen sowieso wel wedstrijden aan waar we punten moeten pakken.

Vlampiep

De Graafschap blijkt een stabieler elftal te hebben met 11 spelers die er met 200% voor gaan.
In december heb ik het NAC scenario voorspeld mbt trainers, aantrekken van spelers enz.
Het is naadloos uitgekomen,maar ik hoop van harte dat de club door kan gaan, want ik heb een hard hoofd in het nieuwe stadion en verwacht ook een gevoelige teruggang in sponsorgelden.


AL

Graafschap is stabieler dan ons.
Achterin degelijk met een uitmuntende keeper.
Voorin 2 goede spitsen.

Ondanks dat ons voetbal beter is, zie ik het somber in....

Collingwood

Zware klappen voor Willem II: Trainer Streppel volgend jaar naar dkv, technisch directeur Carlos Aalbers naar Groningen.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op maart 16, 2016, 13:18:53
Zware klappen voor Willem II: Trainer Streppel volgend jaar naar dkv, technisch directeur Carlos Aalbers naar Groningen.

Ik weet nog wel een TD voor ze...
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Collingwood op maart 16, 2016, 13:18:53
Zware klappen voor Willem II: Trainer Streppel volgend jaar naar dkv, technisch directeur Carlos Aalbers naar Groningen.

Eigenlijk hetzelfde als bij ons! Daarnaast zullen ook daar spelers zijn die contractverlengingen moeten hebben en dan een volledige eredivisiesalaris willen hebben. Die gaan het nu pas echt moeilijk krijgen!

Vlampiep

Citaat van: Lore op maart 16, 2016, 13:35:07
Eigenlijk hetzelfde als bij ons! Daarnaast zullen ook daar spelers zijn die contractverlengingen moeten hebben en dan een volledige eredivisiesalaris willen hebben. Die gaan het nu pas echt moeilijk krijgen!
Nou zal ik je eens wat vertellen, ik weet een club die er aanmerkelijk beroerder voorstaat en waar de TD er niet over peinst om te vertrekken. :zweep

dizzhead

Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2016, 14:54:28
Nou zal ik je eens wat vertellen, ik weet een club die er aanmerkelijk beroerder voorstaat en waar de TD er niet over peinst om te vertrekken. :zweep

Eerlijk gezegd kan de vacante positie in Tilburg onze redding zijn....

Lore

Citaat van: dizzhead op maart 16, 2016, 15:04:25
Eerlijk gezegd kan de vacante positie in Tilburg onze redding zijn....

Zouden zij in Tilburg zo stom zijn?

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 17, 2016, 16:37:55
Zouden zij in Tilburg zo stom zijn?
Die vallen echt niet in herhaling.

JurjenS7

..............................................................................

Destroyer

Die graafschap lui zingen bij Feynoord al dat we gedegradeerd zijn. Daar komen ze wel achter.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Zal toch niet waar zijn?