Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 03, 2016, 11:46:13
FC Twente verliest de proflicentie niet. Van Oostveen probeert de heren Munsterman en Van der Laan gewoon flink onder druk te zetten. Niet voor niets dat Van Oostveen gisteren met zowat elk Nederlands medium heeft gesproken.

Die twee hebben er zelf ook voor miljoenen inzitten. lijkt me genoeg motivatie om die club niet failliet te laten gaan of de proflicentie op het spel te zetten.
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2016, 11:58:42
Dat denk ik dus ook. Even laten merken dat de heren over de brug moeten komen, omdat er anders rake klappen uitgedeeld gaan worden.

Aan de andere kant, gaan Munsterman en consorten niet akkoord, dan kan de KNVB nu ook niet meer terug...

Hmmm, klinkt ook logisch!

Jandehulk

Twente gaat mooi naar de topklasse!!...Ze hebben hun niet aan de licentie regels gehouden, dus die miljoenen zorgen er alleen maar voor dat ze niet failliet gaan!...

Viper

PEC - Graafschap 2-0 inmiddels.

Viper

Het wordt weer spannend: 2-1

Zuid1991

Jezus....Had wel 5-2 kunnen staan...Nu weer spannend...

Viper

PEC is nergens meer.

Cambuur Groningen

pff... tegenwoordig 2 keer per week billenknijpen

Collingwood

Ernest Faber vrijwel zeker naar Groningen volgend seizoen. Geen Henk de Jong dus.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Het is inderdaad rond.

sccambuurlwdd

Slecht nieuws dat DGS voor staat.

El Ma-kri-niii

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 11, 2016, 20:42:33
Slecht nieuws dat DGS voor staat.
Roda stelt er weinig tegenover, ben bang dat De Graafschap dit wint helaas.

poelie-lwd

Zit me op te vreten voor de tv. Roda stelt zwaar teleur terwijl de Graafschap echt niet denderend speelt. Desalniettemin denk ik dat wij alleen nog maar verliezen van PSV dus waar maak ik mij eigenlijk druk om  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op maart 11, 2016, 20:59:47
Desalniettemin denk ik dat wij alleen nog maar verliezen van PSV dus waar maak ik mij eigenlijk druk om  :proost

YESSSS

Poelie for president  |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

sccambuurlwdd

Neem aan dat Roda zijn sportieve plicht hier ook niet doet  l0l