Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

twingo

Wat een verhalen over 9 punten aftrek als dat gebeurd staan ze nog boven ons Twente blijft gewoon in de eredivisie. De enigste manier om er voordeel uit te halen is dat de KNVB de licentie intrekt en dat zie ik niet gebeuren.

EdsjeSCC

Al krijgt Twente 15 punten in mindering dan nog gaan ze boven ons eindigen.

Dokkumer

Daar gaat het me niet eens om. Als we willen handhaven willen we dat op eigen kracht moeten doen, dus door (veel) punten te pakken.
Het gaat me om de angst dat Twente de hele kluit belazerd heeft en de KNVB nét even de andere kant op kijkt.

Yellow Army

10.000 euro boete, een waarschuwend vingertje en misschien een lichte stemverheffing dit keer.
Area 58

El Ma-kri-niii

Citaat van: Yellow Army op februari 17, 2016, 10:59:51
10.000 euro boete, een waarschuwend vingertje en misschien een lichte stemverheffing dit keer.
Dit allemaal voorwaardelijk natuurlijk.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2016, 10:46:21
Daar gaat het me niet eens om. Als we willen handhaven willen we dat op eigen kracht moeten doen, dus door (veel) punten te pakken.
Het gaat me om de angst dat Twente de hele kluit belazerd heeft en de KNVB nét even de andere kant op kijkt.

Helemaal mee eens. Als we een straatlengte voor lagen op Twente was ik ook voor puntenaftrek geweest. Wat zij bewust geflikt hebben is zo onsportief dat ze er niet mee weg mogen komen.

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 17, 2016, 11:05:14
Dit allemaal voorwaardelijk natuurlijk.
Ook een voorwaardelijke boze blik? Of is dat te zwaar gestraft?

Dokkumer

Citaat van: hobbes op februari 17, 2016, 11:43:25
Helemaal mee eens. Als we een straatlengte voor lagen op Twente was ik ook voor puntenaftrek geweest. Wat zij bewust geflikt hebben is zo onsportief dat ze er niet mee weg mogen komen.
Normaliter zou ik het nooit zeggen, want ik gun eigenlijk iedereen wel zijn club. Maar in dit geval rest naar mijn mening niks anders dan het intrekken van de licentie. Wat hier gebeurd is vind ik dermate schandalig dat er geen andere straf mogelijk is.

zeewolde

Wel heel veel gejank hier voor eigen gewin.

als cambuur 12e had gestaan, had hier niemand gereageerd op twente. Gaat nl niet om twente maar om het wel of niet degraderen van cambuur......

hobbes

Citaat van: zeewolde op februari 17, 2016, 15:05:22
Wel heel veel gejank hier voor eigen gewin.

als cambuur 12e had gestaan, had hier niemand gereageerd op twente. Gaat nl niet om twente maar om het wel of niet degraderen van cambuur......

Denk je? Vind je dan dat wat twente gedaan heeft zomaar kan?

Harry L.

Citaat van: zeewolde op februari 17, 2016, 15:05:22
Wel heel veel gejank hier voor eigen gewin.

als cambuur 12e had gestaan, had hier niemand gereageerd op twente. Gaat nl niet om twente maar om het wel of niet degraderen van cambuur......

Wat een gelul. Iedere club moet binnen de lijntjes kleuren. Dus twente ook. Door dit beleid
konden ze kampioen worden, anders niet.

zeewolde

Citaat van: hobbes op februari 17, 2016, 15:15:56
Denk je? Vind je dan dat wat twente gedaan heeft zomaar kan?
nee, maar ik vind de verontwaardiging heel selectief. Ben ook blij als wij om welke reden dan ook er in blijven, maar kom er eerlijk vooruit dat Cambuur belang dan meespeelt.

Shar

Citaat van: zeewolde op februari 17, 2016, 15:05:22
Wel heel veel gejank hier voor eigen gewin.

als cambuur 12e had gestaan, had hier niemand gereageerd op twente. Gaat nl niet om twente maar om het wel of niet degraderen van cambuur......
"Veel gejank voor eigen gewin". Wat is daar mis mee? Mijn standpunt is niet afhankelijk van de stand op de ranglijst (wel de emotie die ermee verbonden is). Als Twente bij wijze van eerste zou staan zou ik er precies hetzelfde over denken alleen zou het me dan zeer waarschijnlijk veel minder raken. Als Cambuur degradeert omdat ze gewoon weg de slechtste zijn dan kan ik daar best 'vrede' mee hebben. All part of the game. Maar als een club zo fraudeert als Twente terwijl Cambuur zijn stinkende best doet om financieel in de pas te lopen dan is het voor mij een andere zaak.

Nightmarelwd

FC Twente krijgt tot 1 mei om de halfjaarcijfers bij licentiecommissie KNVB in te leveren. Zo meer op FOXSports.nl
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Ze gaan gewoon door met liegen en bedriegen.
Ik kijk er niet raar van op als er de komende weken nog meer naar buiten komt.

Hoe kan je uitstel geven, terwijl je de club vorig jaar bestraft hebt met puntenaftrek en er in een jaar niks is veranderd.

Het is niet alleen Munsterman en vd Laan. Ook vd Belt heeft nepfacturen  ondertekend terwijl hij wist dat hij fout zat.
Zo lopen er nog meer mensen binnen die organisatie die er ook tijdens het bewind van Munsterman zaten.

Het is klote voor de supporters, maar wat de KNVB doet kan en mag niet.  Benieuwd wat er was gebeurd als het een club betrof die minder aansprekend was geweest.
MI-Sider for Life