Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Graafschap heeft een uitmuntende keeper. Centraal achterin kunnen ze het goed dichthouden.
Parzycek, Tarfi en een fitte Koolhof erbij?
Ook nog eens een gunstigere programma...
Ik vrees het ergste. Of we moeten Excelsior inhalen of Twente moet licentie kwijtraken.
Maar wie weet pakken wij straks ook punten.


Bill Shankly

De rode lantaarn..........
Het zat er al aan te komen.

Zie ons er ( voorlopig) niet meer weg komen.

Lore

Citaat van: AL op februari 13, 2016, 21:57:31
Graafschap heeft een uitmuntende keeper. Centraal achterin kunnen ze het goed dichthouden.
Parzycek, Tarfi en een fitte Koolhof erbij?
Ook nog eens een gunstigere programma...
Ik vrees het ergste. Of we moeten Excelsior inhalen of Twente moet licentie kwijtraken.
Maar wie weet pakken wij straks ook punten.

Hoezo heeft de graafschap een gunstiger programma? Na de winterstop hebben zij:

Excelsior - thuis
Heracles - uit
ADO - thuis
PSV - uit
NEC thuis
Willem 2 - uit

Gehad en wij:

Vitesse - thuis
ADO - uit
Az uit
Dkv - rhuis
Groningen - uit
Utrecht - thuis

Het gaat absoluut niet goed en wij hebben echt punten nodig, maar het programma van de graafschap was wel even wat makkeliker

hobbes

Citaat van: Lore op februari 14, 2016, 11:06:43
Hoezo heeft de graafschap een gunstiger programma? Na de winterstop hebben zij:

Excelsior - thuis
Heracles - uit
ADO - thuis
PSV - uit
NEC thuis
Willem 2 - uit

Gehad en wij:

Vitesse - thuis
ADO - uit
Az uit
Dkv - rhuis
Groningen - uit
Utrecht - thuis

Het gaat absoluut niet goed en wij hebben echt punten nodig, maar het programma van de graafschap was wel even wat makkeliker

Klopt, van dat rijtje hebben wij ook 7punten gepakt

hobbes

Er staat nu weer een verhaal over Twente bij het AD op de site. Door betalingen rond Tadic buiten de boeken te houden konden Ziyech kopen. Waren deze bedragen bekend bij de KNVB dan hadden dit niet kunnen doen. Dit is dus duidelijke competitievervalsing en voor mij echt de druppel. Door dit toppunt van onsportief handelen mogen ze van mij teruggezet worden.

poelie-lwd

Er staat ook waarom vd Belt ziek thuis zit  :zucht

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: hobbes op februari 16, 2016, 07:17:57
Er staat nu weer een verhaal over Twente bij het AD op de site. Door betalingen rond Tadic buiten de boeken te houden konden Ziyech kopen. Waren deze bedragen bekend bij de KNVB dan hadden dit niet kunnen doen. Dit is dus duidelijke competitievervalsing en voor mij echt de druppel. Door dit toppunt van onsportief handelen mogen ze van mij teruggezet worden.

Daarnaast zouden de huidige bestuurder niets hebben geweten. Compleet ongeloofwaardig.

Zij handhaven zich voornamelijk op basis van Ziyech. Dit is erger dan competitievervalsing, dit is regelrechte fraude. Televisiegelden, sponsorgelden, betalende toeschouwers, overal komen zijn beter uit door deze fraude. Rechstreekse degradatie!

Bernardo

Zo vd Belt gaat dus ook niet vrijuit. Die man is zichzelf ook niet meer, verklaard ook waarom hij ziek thuis zit. Zou hij nog wel is spijt hebben van zijn overstap?

Ziyech had dus nooit bij Twente mogen spelen. Vraag me af hoe lang de KNVB dit nog accepteert. Komt steeds meer naar buiten...

Moira

Ik verwacht dat de knvb er alles aan gaat doen om te zorgen dat Twente zijn licentie blijft houden.

El Ma-kri-niii

Dus de man die Twente hoogstpersoonlijk in de Eredivisie houdt, had er nooit mogen spelen? Verplichte degradatie lijkt me dan de minimale straf. Wordt allemaal wel heel wrang zo.

AL

Knvb moet eens ballen tonen. Verplichte degradatie zou minimale straf moeten zijn.
Verwacht dat ze hooguit 9 punten in mindering krijgen.

Komt lekker over op andere clubs die wel op een eerlijke manier zakendoen.

AL

Walgelijk blijft het gewoon.
En dan hoor ik die vuile yuri en jan mulder bij de nos cambuur belachelijk te maken omdat ze Ogbeche hebben laten gaan. En geven ze aan dat Twente alle critici de mond heeft gesnoerd en nog naar linkerrijtje gaan.

Wat hoop ik dat die club totaal naar de klote gaat!!!!!!

hobbes

Citaat van: AL op februari 16, 2016, 09:42:20
Walgelijk blijft het gewoon.
En dan hoor ik die vuile yuri en jan mulder bij de nos cambuur belachelijk te maken omdat ze Ogbeche hebben laten gaan. En geven ze aan dat Twente alle critici de mond heeft gesnoerd en nog naar linkerrijtje gaan.

Wat hoop ik dat die club totaal naar de klote gaat!!!!!!

Het lijkt wel dat niemand door heeft dat Cambuur Ogbeche niet kon behouden

AL

Citaat van: hobbes op februari 16, 2016, 09:44:55
Het lijkt wel dat niemand door heeft dat Cambuur Ogbeche niet kon behouden

Klopt. Ook over het aantrekken van Keizer wordt lacherig gedaan door de zogenaamde analisten.
Petje af voor Co Adriaanse die heel positief was over Keizer en Cambuur! !