Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: dizzhead op februari 12, 2016, 08:17:04
Nou,  er is letterlijk gezegd dat het doek valt zonder de steun uit de gemeente. Volgens mij door de club zelf. Dus als de steun niet definitief wordt, wat zeer waarschijnlijk is gezien de vorderingen van het onderzoek tav de steun, is het hoogstwaarschijnlijk echt voorbij. En de KNVB gaat zelf natuurlijk niet  garant staan.
de gemeente is al bereid dat uitstel te steunen. En die zien 1juni ook al als streefdatum. Knvb zal vast wel meegaan en dan gebeurt er op basis van dit seizoen niks :O :(

hobbes

Citaat van: 666 op februari 12, 2016, 08:09:02
Gebeurd niet... Twente wordt gewoon een hand boven het hoofd gehouden. Die club moet in de eredivisie blijven, kijk maar naar de eerdere straffen.

Ik ben benieuwd hoe ze dit nieuws in bv Haarlem en Veendam volgen. Dat is niet zoveel moeite voor gedaan om ze te behouden voor het voetbal volgens mij een die hebben niet willens en wetens de boel belazerd

Collingwood

Lachwekkend als ze nu weer geen straf krijgen. Maar ja, zal wel weer niets gebeuren vanuit KNVB hoek.

Overigens is het volgens mij zo, dat als Twente de proflicentie kwijtraakt, dat er dan geen andere ploeg meer rechtstreeks kan degraderen. Twente wordt dan in wezen automatisch 18e en de nummer 16 en 17 spelen 'gewoon' play-offs.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Citaat van: Collingwood op februari 12, 2016, 11:47:19
Lachwekkend als ze nu weer geen straf krijgen. Maar ja, zal wel weer niets gebeuren vanuit KNVB hoek.

Overigens is het volgens mij zo, dat als Twente de proflicentie kwijtraakt, dat er dan geen andere ploeg meer rechtstreeks kan degraderen. Twente wordt dan in wezen automatisch 18e en de nummer 16 en 17 spelen 'gewoon' play-offs.

Klopt. Al trekken ze de licentie van Twente nooit in

Collingwood

Citaat van: Bernardo op februari 12, 2016, 11:51:32
Klopt. Al trekken ze de licentie van Twente nooit in

Nee, dat denk ik ook.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Na een kwartier is al weer duidelijk dat de overstap van B geen gelukkige is

Kuzmanovic-Apeldoorn

Laatste zo meteen. ....

Ach B doe het dan voor ons
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 21:19:42
Laatste zo meteen. ....

Ach B doe het dan voor ons
Dat denk ik niet... Enige waar ik me nu aan vasthoudt is dat ze beiden niet beter speelden dan Cambuur. Slechte pot dit

Dokkumer

Daar was ie al, die verrekte rode lantaarn ;(

Bernardo

En we komen hier ook niet meer weg ben ik bang voor.

Harry L.

Een troost,  de Graafschap bakt er ook werkelijk niets van. Die gaan ook niet veel punten meer pakken

hobbes

Ik heb gisteren meer voetbal gezien dan tijdens deze wedstrijd

Bernardo

Citaat van: Harry L. op februari 13, 2016, 21:40:43
Een troost,  de Graafschap bakt er ook werkelijk niets van. Die gaan ook niet veel punten meer pakken

Nja, na de winter, 6 wedstrijden 8 punten.....Dat had ook al niemand verwacht

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op februari 13, 2016, 21:40:43
Een troost,  de Graafschap bakt er ook werkelijk niets van. Die gaan ook niet veel punten meer pakken
Zolang wij helemaal geen punten pakken kopen we daar ook niks voor. Bar en bar slechte wedstrijd, dat wel!

Harry L.

Citaat van: Bernardo op februari 13, 2016, 21:49:29
Nja, na de winter, 6 wedstrijden 8 punten.....Dat had ook al niemand verwacht

Zeker waar. Ze hebben nu even een opleving maar voor de rest is het vrouwen en kinderen eerst. Blind ballen wegrossen heb ik vooral gezien. Wij haalden ook 6 pt. voor de winter. We hebben nog steeds excelsior en de graafschap in het vizier. Daar put ik de hoop dan maar uit.