Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2016, 09:54:22
FC Groningen – SC Cambuur         1 punt
SC Cambuur – FC Utrecht             1 punt
FC Twente – SC Cambuur             1 punt
SC Cambuur – PEC Zwolle            3 punten
Feyenoord – SC Cambuur             0 punten
Heracles Almelo – SC Cambuur     0 punten
SC Cambuur – Roda JC                3 punten
De Graafschap – SC Cambuur      3 punten
SC Cambuur – Ajax                     0 punten
N.E.C. – SC Cambuur.                  1 punt   
SC Cambuur – Willem II               3 punten
PSV – SC Cambuur                      0 punten
SC Cambuur – Excelsior               3 punten

Een realistische gedachte.
Nog 19 punten erbij en je komt op 32 punten.

Hiermee hou je zowel De Graafschap als Excelsior onder je.
Willem II en Roda zal lastig zijn nog in te halen.

Realistisch is wel een relatief begrip. In jouw overzicht winnen wij vijf keer, terwijl wij het geheel seizoen nig maar twee keer hebben gewonnen. Knokken om de graafschap onder ons te houden en dan hopen op een opleving in de nacompetitie

Marc S

Goh, Bijker kwam er hier nog aardig goed van af. Als je zag wat ze bij Ajax voor Vermeer hadden.

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 07, 2016, 10:22:19
Realistisch is wel een relatief begrip. In jouw overzicht winnen wij vijf keer, terwijl wij het geheel seizoen nig maar twee keer hebben gewonnen. Knokken om de graafschap onder ons te houden en dan hopen op een opleving in de nacompetitie
Het maximaal haalbare met deze instelling is welgeteld NUL!! punten.

speculeter

Ondertussen hengelt willem2 nog even kali binnen.
En heeft de graafschap bijna acoord met nog een extra spits.
Parcyzek.

zeewolde

Citaat van: speculeter op februari 11, 2016, 11:31:43
Ondertussen hengelt willem2 nog even kali binnen.
En heeft de graafschap bijna acoord met nog een extra spits.
Parcyzek.
ik lees nergens of willem 2 ook een afkoopsom moet betalen aan utrecht. Dit moest de graafschap wel, daarom ging het niet door bij hun.

ChantiSCC

De Graafschap heeft Parcyzek binnen.

Galdiano

Piotr Parzyszek voor 1.5 jaar naar Graafschap!

Dat is me een topper, had ik graag in het geel blauw willen zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ChantiSCC

Als het meezit:

SCC - FC Utrecht   3pnt
FC Twente - SCC   0pnt
SCC - PEC Zwolle  3pnt
Feyenoord - SCC   0pnt
Heracles - SCC      0pnt
SCC - Roda JC      3pnt
Graafschap - SCC 3pnt
SCC - Ajax            0pnt
NEC - SCC            0pnt
SCC - Willem 2     3pnt
PSV - SCC           0pnt
SCC - Excelsior   3pnt

Dat betekent dus 18 punten er bij. 31 punten totaal. Pak je nog ergens een gelijkspel of meerdere, 32-34 punten. Maar, win je bijvoorbeeld niet tegen Utrecht en Zwolle thuis, dan zal het heel lastig worden. Vooral als je verliest in DTC.

TopperM

Citaat van: ChantiSCC op februari 11, 2016, 17:29:59
Als het meezit:

SCC - FC Utrecht   1pnt
FC Twente - SCC   0pnt
SCC - PEC Zwolle  1pnt
Feyenoord - SCC   0pnt
Heracles - SCC      0pnt
SCC - Roda JC      3pnt
Graafschap - SCC 1pnt
SCC - Ajax            0pnt
NEC - SCC            0pnt
SCC - Willem 2     3pnt
PSV - SCC           0pnt
SCC - Excelsior   3pnt



Dokkumer

Als het tegen zit:

SCC - FC Utrecht   0pnt
FC Twente - SCC   0pnt
SCC - PEC Zwolle  0pnt
Feyenoord - SCC   0pnt
Heracles - SCC      0pnt
SCC - Roda JC      0pnt
Graafschap - SCC 0pnt
SCC - Ajax            0pnt
NEC - SCC            0pnt
SCC - Willem 2     0pnt
PSV - SCC           0pnt
SCC - Excelsior   0pnt


8P

Delfzijl/Cambuur

Nou Dokkie :? loop jij eerst maar eens naar het medicijnkastje voor je pilletje :koffie

Dokkumer

Ik zeg toch "als het tegen zit" ;)

dizzhead

Twente gaat alsnog de licentie kwijtraken. Althans, het is zeer nijpend.
http://m.telegraaf.nl/article/25191053/voortbestaan-twente-staat-weer-op-spel

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als dit zo is. Promoveert er dan een extra ploeg of degradeert er geen rechtstreeks of gaan we eerst met 17 ploegen spelen in de eredivisie. Is daar een protocol voor eigenlijk?

666

Citaat van: dizzhead op februari 12, 2016, 07:43:18
Twente gaat alsnog de licentie kwijtraken. Althans, het is zeer nijpend.
http://m.telegraaf.nl/article/25191053/voortbestaan-twente-staat-weer-op-spel

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als dit zo is. Promoveert er dan een extra ploeg of degradeert er geen rechtstreeks of gaan we eerst met 17 ploegen spelen in de eredivisie. Is daar een protocol voor eigenlijk?

Gebeurd niet... Twente wordt gewoon een hand boven het hoofd gehouden. Die club moet in de eredivisie blijven, kijk maar naar de eerdere straffen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

Nou,  er is letterlijk gezegd dat het doek valt zonder de steun uit de gemeente. Volgens mij door de club zelf. Dus als de steun niet definitief wordt, wat zeer waarschijnlijk is gezien de vorderingen van het onderzoek tav de steun, is het hoogstwaarschijnlijk echt voorbij. En de KNVB gaat zelf natuurlijk niet  garant staan.