Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Ook een stuk of 4/5 spelers weggedaan toch

Collingwood

Mokhtar terug bij PEC. Mag dit seizoen echter waarschijnlijk niet meer meedoen omdat hij al voor twee clubs heeft gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

bok

ja hoor dat ook nog 3-1 winst twente op dkv

hobbes


AL

Citaat van: bok op februari 06, 2016, 21:35:45
ja hoor dat ook nog 3-1 winst twente op dkv

Dat is toch mooi!!!
Twente haal je nooit meer in.
Hoogst haalbare is plaats 17 en dat zal al een hele hele zware opgave worden.

Bernardo

Hadden mensen dan nog echt de hoop dat we Twente zouden inhalen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Twente gaat ruim boven de streep eindigen nu zyech blijft. Enige minieme kans is excelsior en Willem II
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2016, 22:01:41
Twente gaat ruim boven de streep eindigen nu zyech blijft. Enige minieme kans is excelsior en Willem II

En Roda
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Je moet de komende 3 wedstrijden 7 pnt pakken om in ieder geval bij te blijven. Je mag dan ook gerust spreken van een Houdini act.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Op dit moment hoop ik alleen maar op het ontlopen van rechtstreekse degradatie.

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2016, 22:24:23
Je moet de komende 3 wedstrijden 7 pnt pakken om in ieder geval bij te blijven. Je mag dan ook gerust spreken van een Houdini act.

:_schater Dat klinkt inderdaad iets in de trend van het wonder van Woudenstein.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op februari 07, 2016, 08:42:38
:_schater Dat klinkt inderdaad iets in de trend van het wonder van Woudenstein.

Dat is het ook, we hebben ze alleen echt nodig nu. Ben benieuwd vandaag, het zou me niets verbazen dat de Graafschap op vechtlust vandaag de volle buit pakt. Die lui ruiken natuurlijk bloed en weten dat we daar nog naartoe moeten.

Shar

Citaat van: Harry L. op februari 07, 2016, 08:52:00
Dat is het ook, we hebben ze alleen echt nodig nu. Ben benieuwd vandaag, het zou me niets verbazen dat de Graafschap op vechtlust vandaag de volle buit pakt. Die lui ruiken natuurlijk bloed en weten dat we daar nog naartoe moeten.
Daar ben ik ook wel bang voor. Die lui spelen thuis en dat is bij hun echt wel een voordeel. Zo jammer dat die voorsprong van 8 punten zo snel geslonken is. Spannende middag in ieder geval voor de boeg.

Geelblauwstiens

Angst is een slechte raadgever.
Als het er echt op aankomt scoort Barto in Doetinchem !

Galdiano

FC Groningen – SC Cambuur         1 punt
SC Cambuur – FC Utrecht             1 punt
FC Twente – SC Cambuur             1 punt
SC Cambuur – PEC Zwolle            3 punten
Feyenoord – SC Cambuur             0 punten
Heracles Almelo – SC Cambuur     0 punten
SC Cambuur – Roda JC                3 punten
De Graafschap – SC Cambuur      3 punten
SC Cambuur – Ajax                     0 punten
N.E.C. – SC Cambuur.                  1 punt   
SC Cambuur – Willem II               3 punten
PSV – SC Cambuur                      0 punten
SC Cambuur – Excelsior               3 punten

Een realistische gedachte.
Nog 19 punten erbij en je komt op 32 punten.

Hiermee hou je zowel De Graafschap als Excelsior onder je.
Willem II en Roda zal lastig zijn nog in te halen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets