Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: DayDreamer op januari 28, 2016, 23:03:22
Dat je nog naar boven kijkt, de Graafschap onder ons houden zal al een wereldprestatie wezen.

Dat deed ik inderdaad (en een beetje op de excelsior en de hoop dat twente nog 9 punten in mindering krijgt). Je moet wat in deze kut periode :proost

Cambuur Groningen

Graafschap wordt compleet weggespeeld gelukkig

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 20:16:43
Graafschap wordt compleet weggespeeld gelukkig
Excelsior niet
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen


hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2016, 20:18:38
Excelsior niet

Die hangen dan ook met tien man voor de goal

Destroyer

Citaat van: hobbes op januari 30, 2016, 20:20:09
Die hangen dan ook met tien man voor de goal

Dus? Die pakken punten! Verschil tussen hun de ons
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ChantiSCC

De Graafschap kwam toch knap terug op 3-2, nu al weer 4-2. Word spannend wie laatste gaat worden, toch heeft het wel iets als je ergens voor strijd.. neem een ADO bijvoorbeeld, gaan niet degraderen en gaan ook geen Europees spelen geen spanning niks.

Destroyer

Citaat van: ChantiSCC op januari 30, 2016, 21:30:12
De Graafschap kwam toch knap terug op 3-2, nu al weer 4-2. Word spannend wie laatste gaat worden, toch heeft het wel iets als je ergens voor strijd.. neem een ADO bijvoorbeeld, gaan niet degraderen en gaan ook geen Europees spelen geen spanning niks.

Ik ben liever ADO in dat geval hoor... Hou op man, dit sucks! Graafschap begint alleen maar beter te spelen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Twente ook niet meer in te halen.

Bill Shankly

Ik denk ook niet dat we daar naar moeten kijken.
Plaats 17 zal hoogst haalbare zijn

NRG

Citaat van: AL op januari 31, 2016, 17:17:15
Twente ook niet meer in te halen.

Of ze moeten nog een flinke puntenaftrek aan een broek krijgen..

Harry L.

Citaat van: NRG op januari 31, 2016, 17:35:09
Of ze moeten nog een flinke puntenaftrek aan een broek krijgen..

Dat haalt ook niet veel meer uit. Als er negen af gaan staan ze drie onder ons, halen ze binnen no time weer in.

scc-aaron


scc-aaron