Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

fred

De gifbeker gaat helemaal leeg godverdomme

AL

Was te verwachten. Wij worden laatste.
Graafschap zie ik zelfs nog over Excelsior heen gaan.

Bernardo

Citaat van: AL op januari 27, 2016, 21:24:54

Graafschap zie ik zelfs nog over Excelsior heen gaan.

Je kan ook overdrijven.

AL

Citaat van: Bernardo op januari 27, 2016, 21:25:25
Je kan ook overdrijven.

Waarom niet. Graafschap gaat nog meer punten pakken. Excelsior bakt er ook niets meer van.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op januari 27, 2016, 21:24:54
Was te verwachten. Wij worden laatste.
Graafschap zie ik zelfs nog over Excelsior heen gaan.
nou nou, dat valt echt wel mee hoor. Ik zit er naar te kijken en vind het niet echt best. Wat het verschil met ons is is dat ze dr wel vol voor gaan, maar een echte voetbal gedachte zie ik niet. ADO is gewoon rampzalig slecht, kijk s naar die verdediging bij de 1-1. Die is van ons niveau....

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 27, 2016, 21:28:16
nou nou, dat valt echt wel mee hoor. Ik zit er naar te kijken en vind het niet echt best. Wat het verschil met ons is is dat ze dr wel vol voor gaan, maar een echte voetbal gedachte zie ik niet. ADO is gewoon rampzalig slecht, kijk s naar die verdediging bij de 1-1. Die is van ons niveau....

Graafschap gaat thuis met dit voetbal echt nog wel wat punten pakken.  Goed voetbal? Nee.
Maar niet zo naïef als Cambuur.

666

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 27, 2016, 21:28:16
nou nou, dat valt echt wel mee hoor. Ik zit er naar te kijken en vind het niet echt best. Wat het verschil met ons is is dat ze dr wel vol voor gaan, maar een echte voetbal gedachte zie ik niet. ADO is gewoon rampzalig slecht, kijk s naar die verdediging bij de 1-1. Die is van ons niveau....

Wij hadden ook punten moeten pakken tegen ADO. maar ja als je dat gepruts ziet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

Een groot verschil met ons is dat Graafschap met heel erg veel passie speelt.
Ook de supporters weten dat het heeel moeilijk wordt om niet te degraderen en daarom zoveel passie brengen dat hun wel overwinningen beginnen binnen te halen.
Bij ons zijn we alweer verwend, geen passie op het veld, geen passie op de tribune, niks.

Harry L.

Roda kunnen we wegstrepen, die halen we niet meer in  :zucht ;(

Vedetski

Nu maar hopen dat Feyenoord dat dkv helemaal afslacht zometeen, dan komen ze in ieder geval zonder enig vertrouwen deze kant op.
:koffie

ChantiSCC

Tsja, ze komen met heel veel vertrouwen naar liwadden  ;( had wel 1-4 kunnen worden..

Vedetski

Citaat van: ChantiSCC op januari 28, 2016, 22:36:02
Tsja, ze komen met heel veel vertrouwen naar liwadden  ;( had wel 1-4 kunnen worden..

Dan maar hopen op onderschatting  :zucht
:koffie

DayDreamer

Citaat van: Harry L. op januari 28, 2016, 20:11:35
Roda kunnen we wegstrepen, die halen we niet meer in  :zucht ;(

Dat je nog naar boven kijkt, de Graafschap onder ons houden zal al een wereldprestatie wezen.

Treb

Volgend jaar weer naar Telstar en Eindhoven. Ze hebben er alles aan gedaan en het is de B&W gelukt.

Collingwood

Toch een apart gezicht, Ogbeche in een Willem II shirt...
Kalmte alleen kan u redden.