Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Zo Ado zal een behoorlijke straf krijgen.
Oerwoudgeluiden als Bazoer de bal heeft.
Onbegrijpelijk dat de wedstrijd niet stil wordt gelegd!

AL

Citaat van: speculeter op januari 17, 2016, 11:44:28
Roda haalt 6e aanwinst binnen.
Ze wilden ook Achabar huren maar die gaat niet weg bij feijeNoord.

Overigens lijken de kaarten aardig geschud.
Graafschap gaar degraderen.
En we moeten Roda en excelsior onder ons proberen te houden.

Graafschap is zeker nog niet gedegradeerd hoor. Onderin kan het echt alle kanten op.

El Ma-kri-niii

Citaat van: AL op januari 17, 2016, 14:07:12
Zo Ado zal een behoorlijke straf krijgen.
Oerwoudgeluiden als Bazoer de bal heeft.
Onbegrijpelijk dat de wedstrijd niet stil wordt gelegd!
Wedstrijd zonder publiek? Dat zal dan misschien tegen ons zijn. Sportief gezien niet ongunstig, maar het kromme hiervan is dat uitfans hier ook altijd de dupe van worden.

Bernardo

Zal wel het zelfde worden als Utrecht had.......tribune leeg bij de volgende editie.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op januari 17, 2016, 15:17:54
Zal wel het zelfde worden als Utrecht had.......tribune leeg bij de volgende editie.
Het verschil met Utrecht is dat die spreekkoren specifiek op Ajax gericht waren, bij ADO is het gewoon gore racisme.

Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 17, 2016, 15:20:31
Het verschil met Utrecht is dat die spreekkoren specifiek op Ajax gericht waren, bij ADO is het gewoon gore racisme.

En te dom om te beseffen dat ze hun eigen spelers daar ook mee beledigen (Schaken, Zuiverloon etc)
Area 58

Collingwood

Guus Hupperts naar Willem II.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Leon ten Voorde ‏@deBankzitter
Verslagenheid bij Twente. Er is weer n lijk uit de kast. 'iets met transfers' . KNVB ingelicht. Onno Jacobs gaat onderzoek leiden


Handen af van Ogbeche!
Kalmte alleen kan u redden.

brambo3004

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/onderzoek-naar-dubieuze-handelingen-bij-transfers-fc-twente-1.5642320

Citeer...Maar er zijn volgens Heerts aanwijzingen, dat er 'nog meer' is gebeurd. Bij die cryptische omschrijving gaan de gedachten als snel richting zelfverrijking. Maar andere bronnen binnen de club melden, iets minder vaag, dat er rond transfers nog meer zaken verzwegen zijn voor de KNVB, die wel gemeld hadden moeten worden...

Hoeveel moet er nog gebeuren voordat die club serieus bestraft wordt?

sccambuurlwdd

Straf van de KNVB: voorwaardelijk een uitwedstrijd tegen FK Qabala zonder publiek uit Enschede.

Lore

Twente meldt dit zelf, reken maar dat er nog iets goed mis is. Dat hebben ze echt wel eerst uitgezocht voor zij dit naar buiten brachten. Daarmee heeft de KNVB een serieus probleem, want de licentie is al voorwaardelijk ingetrokken.

Er wordt nu heel hard geprobeerd te vertellen dat alleen munsterman en van der laan hier vanaf wisten, maar dat lijkt mij echt onzin. Zeker als straks blijkt dat er al een transfer is geweest waarbij geld naar Doten moest. Iemand moet namelijk die betaling in de boeken zetten en ook de accountant zal de boeken moeten hebben controleren.

Daarnaast mocht echt alleen van der laan en munsterman dit weten dan is de rest van de raad van commissarissen en het bestuur op zijn minst verantwoordelijk voor de enorm slecht controle.

In mijn ogen is er nog maar een straf mogelijk; intrekking van de licentie. Niemand gunt dit de supporters, maar het is een logisch gevolg!

zeewolde

Voorwaardelijk intrekken wordt alleen omgezetvals ze niet meewerken.  Ze werken mee dus knvb zal zecwel hand boven het hoofd houden.

Lore

Citaat van: zeewolde op januari 19, 2016, 21:00:35
Voorwaardelijk intrekken wordt alleen omgezetvals ze niet meewerken.  Ze werken mee dus knvb zal zecwel hand boven het hoofd houden.

Ik ga er natuurlijk ook vanuit dat de KNVB de licentie niet in trekt, maar ze hebben wel een echt probleem! Ze moeten straks weer iets doen en ze hebben niet veel middelen meer

Galdiano

Gewoon verplicht laten degraderen. In jupiler league weer bouwen en alleen met jeugd en amateurs beginnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Tegenvaller voor Willem II, middenvelder Stijn Wuytens gaat naar AZ.
Kalmte alleen kan u redden.