Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


666

Je krijgt toch ook een hekel aan die Kevin Blom hoe die fluit. Bah
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sccambuurlwdd

Ik denk dat Roda, Excelsior en Willem II makkelijker in te halen zijn dan Twente onder je te houden.

666

Heracles lijkt Cambuur wel van het begin van de competitie...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Jelke

Als Cambuur zo begint als FC Twente na de winterstop wordt het een mooie seizoen nog! 4-0 voor tegen Heracles.

Destroyer

Als zowel Cambuur en Twente daarna alles verliezen wordt het helemaal niet zo'n mooi seizoen  :_spank
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: 666 op januari 15, 2016, 21:20:57
Heracles lijkt Cambuur wel van het begin van de competitie...
Als wij dan maar het Heracles van de eerste competitiehelft zijn :D

Galdiano

Wat bist stou nou weer aan het doen met je? "ffffffffffdrrrrrrrr"

Bist een bot?  :rodekaart
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 16:41:14
Wat bist stou nou weer aan het doen met je? "ffffffffffdrrrrrrrr"

Bist een bot?  :rodekaart
Bot bin ik wel, hef alleen oek un dochter van 4 die denkt dat ze type kin. Leze kin ze wel un bitsje, mar tikke wudt um nog niet |:)

Of ik moest un skeet late. Kin natuurluk oek.

Dokkumer

Zeist, minimaal 3 wedstrijden onvoorwaardelijk voor onze grote "vriend". Dit hoorde niet op een voetbalveld thuis :devil

AL

En onderin weer heel dicht bijelkaar!!

fred

Citaat van: AL op januari 16, 2016, 22:29:46
En onderin weer heel dicht bijelkaar!!

Idd....spannend !

Bernardo

Vind niet zo erg dat de Graafschap wint, ben er van overtuigd dat wij hun sowieso onder ons houden! Gunstige uitslagen vandaag

Destroyer

Ja opvliegertje, Excelsior staat ook dik boven hun stand.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Roda haalt 6e aanwinst binnen.
Ze wilden ook Achabar huren maar die gaat niet weg bij feijeNoord.

Overigens lijken de kaarten aardig geschud.
Graafschap gaar degraderen.
En we moeten Roda en excelsior onder ons proberen te houden.