Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Pff NEC staat voor tegen Feyenoord.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Viper op december 20, 2015, 16:04:30
Pff NEC staat voor tegen Feyenoord.
Die waren voor ons toch al uit het zicht.

speculeter

Kaarten worden beetje geschud.
We moeten de graafschap, twente, Roda en excelsior onder ons proberen te houden voor rechtstreekse handhaving

Moira

Toch is die 0-4 ook wel weer lekker.. :_schater

Dokkumer

Citaat van: Moira op december 20, 2015, 16:55:37
Toch is die 0-4 ook wel weer lekker.. :_schater
Echt een heel tweeslachtig gevoel over deze uitslag. Aan de ene kant leedvermaak om de foppes, maar aan de andere kant loop je dus niks op den Haag in.. En laat ik dat laatste net iets belangrijker vinden.

jeff

Citaat van: Dokkumer op december 20, 2015, 16:56:46
Echt een heel tweeslachtig gevoel over deze uitslag. Aan de ene kant leedvermaak om de foppes, maar aan de andere kant loop je dus niks op den Haag in.. En laat ik dat laatste net iets belangrijker vinden.
Wel 3 punten op die boeren en die staan onder den Haag.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op december 20, 2015, 16:56:46
Echt een heel tweeslachtig gevoel over deze uitslag. Aan de ene kant leedvermaak om de foppes, maar aan de andere kant loop je dus niks op den Haag in.. En laat ik dat laatste net iets belangrijker vinden.

Den Haag is niks minder als de jarrebeffers. Dus laten wij die zeven punten opde boeren dan maar goedmaken.

jeff

Ajax - de Graafschap 1-1 ondertussen

Bill Shankly

ajax speelt ook weer als een stelletje oude wijven

Hoop toch wel dat ajax wint     lekker met  8 punten voorsprong op de graafschap de winterstop in

666

Citaat van: Bill Shankly op december 20, 2015, 18:01:48
ajax speelt ook weer als een stelletje oude wijven

Hoop toch wel dat ajax wint     lekker met  8 punten voorsprong op de graafschap de winterstop in

Het worden er denk ik 7. Wat zijn die arrogante Amsterdammers aan het doen zeg, ongelooflijk wat slap.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: jeff op december 20, 2015, 17:24:12
Ajax - de Graafschap 1-1 ondertussen

Had minimaal een afstraffing verwacht, brood nodige punten die onze club vandaag gepakt heeft  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Viper

Een benauwde zege lijkt het te gaan worden.

Casuals-lwd

Nou één ding is zeker de ambiance bij dkv - Ado doet me wat.  :_schater

Bill Shankly

Citaat van: Casuals-lwd op december 20, 2015, 19:27:57
Nou één ding is zeker de ambiance bij dkv - Ado doet me wat.  :_schater
ja
en dan zit ik dat te bekijken en dan doet het me wat 8P

Yellow Army

Citaat van: Bill Shankly op december 20, 2015, 20:10:03
ja
en dan zit ik dat te bekijken en dan doet het me wat 8P

Foppe de Traan...
Area 58