Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Citaat van: Nightmarelwd op december 19, 2015, 14:12:01
Gelden die eerste twee dingen die je noemt voor 80 % van de clubs. Waaronder wij.

Vitesse is erger.

In Portugal werken Benfica, Sporting en Porto al jaren met Doyen.
Bestaan Barca en Real nog omdat de UEFA en de Fifa beide clubs als een uithangbord voor het hedendaagse voetbal vinden.

Het hele voetbal is op lucht gebaseerd.
Zo is dat! Als atheïst zeg ik amen. Al die stink oligarchen die voor de hobby wat clubs kopen.....ben er helemaal klaar mee.

Lore

Citaat van: hobbes op december 19, 2015, 12:20:56
Klopt, maar het is niet zo dat Twente voor 32 miljoen spelers kan gaan shoppen. Ik ben het met je eens dat de gemeente een enorm risico loopt en dat ze beter voor 17 miljoen dan voor 49 miljoen het schip in kunnen gaan.

Zeker,, maar het spelersbudget zal seker groter blijven dan bij bijvoorbeeld cambuur. Zij verkopen straks onder ander zyeck en kunnen voor 20-"% van zijn salaris de betere spelers die wij wilde kopen halen

zeewolde

Citaat van: Lore op december 20, 2015, 10:39:00
Zeker,, maar het spelersbudget zal seker groter blijven dan bij bijvoorbeeld cambuur. Zij verkopen straks onder ander zyeck en kunnen voor 20-"% van zijn salaris de betere spelers die wij wilde kopen halen
lijken een speler uit honduras! Te willen halen. Dus nog steeds niet eu spelers met hoog salaris.

Nightmarelwd

Citaat van: Lore op december 20, 2015, 10:39:00
Zeker,, maar het spelersbudget zal seker groter blijven dan bij bijvoorbeeld cambuur. Zij verkopen straks onder ander zyeck en kunnen voor 20-"% van zijn salaris de betere spelers die wij wilde kopen halen

Zij mogen bij een transferverbod verkopen, maar niet kopen. Ook geen transfervrije spelers.
MI-Sider for Life

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op december 20, 2015, 11:25:30
lijken een speler uit honduras! Te willen halen. Dus nog steeds niet eu spelers met hoog salaris.

Spelers die -21 zijn hoeven niet het volledige non-eu salaris. Volgens mij 50-60% of daarvan. Is nog steeds veel geld voor een talent, waar FCT waarschijnlijk meer behoefte heeft aan een ervaren speler (hoop dat ze van Bakker afblijven)
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op december 20, 2015, 11:35:40
Spelers die -21 zijn hoeven niet het volledige non-eu salaris. Volgens mij 50-60% of daarvan. Is nog steeds veel geld voor een talent, waar FCT waarschijnlijk meer behoefte heeft aan een ervaren speler (hoop dat ze van Bakker afblijven)
ok, dat wist ik niet

Dokkumer

Las gisteren ook weer iets over financiële nood bij Roda, waar de gemeenteraad over vergaderde en een journalist stiekem opnames van had gemaakt (is daarvoor ontslagen).
Iemand die daar meer van weet? Sowieso of het recent is of niet?

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op december 20, 2015, 14:43:12
Las gisteren ook weer iets over financiële nood bij Roda, waar de gemeenteraad over vergaderde en een journalist stiekem opnames van had gemaakt (is daarvoor ontslagen).
Iemand die daar meer van weet? Sowieso of het recent is of niet?

http://nos.nl/artikel/2076167-lekkende-limburgse-journalist-ontslagen.html
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Ik bedoelde natuurlijk meer hoe de financiële stand van zaken bij Roda is. Die journalist kan me niet een zak schelen :devil

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op december 20, 2015, 14:47:32
Ik bedoelde natuurlijk meer hoe de financiële stand van zaken bij Roda is. Die journalist kan me niet een zak schelen :devil
http://www.nu.nl/voetbal/2098568/roda-jc-dieper-in-financiele-problemen.html
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Das een ouwetje  :_schater Gaat zelfs nog over de fusie met Fortuna S.


Dokkumer

Wil-Rod 1-1
Den Haag 0-1 voor

zeewolde

Willem 2 al op 2-1

Marc S