Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#4605
Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 21:35:00
Zou vd Belt achteraf niet is spijt hebben dat hij is overgestapt..

Lijkt me wel, alle lijken die uit de kast zijn gekomen zag hij vast ook niet aankomen. Anderzijds is het voor hem misschien wel de ultieme uitdaging om Twente er weer bovenop te helpen.

EDIT: Inmiddels is voorzitter Van der Laan opgestapt.

Overigens, als Twente uit de competitie wordt gezet kan er dit seizoen niemand rechtstreeks degraderen. De onderste twee clubs spelen dan play-offs.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Kan vd belt mooi terug! !

El Ma-kri-niii

Degene die samen met Munsterman verantwoordelijk is voor deze enorme chaos, stapt er lekker uit. Van den Belt, die ook slachtoffer van de situatie is, gaat straks alle shit over zich heen krijgen. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan.

AL

Sneu voor de supporters, maar de knvb moet nu ballen tonen door licentie in te trekken of terugzetten naar jupiler league. De zoveelste keer dat Twente de regels overtreedt.

Bernardo

Tja, dan krijg je weer een vorm vam competitie vervalsing. Geef ze dan gewoon -40 punten. Dat ze degradatie niet meer kunnen ontlopen.

speculeter

Voor de supporters daar mooi kut natuurlijk.
Voor ons wel een mooi scenario.
Hoef je naast twente en de graafschap nog maar een club onder je te houden om degradatie te ontlopen.

moodygrunn

Roda is overgenomen door lokale zakenman. Club is, zoals het nu lijkt, in een keer schuldenvrij.
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op november 25, 2015, 11:16:50
Roda is overgenomen door lokale zakenman. Club is, zoals het nu lijkt, in een keer schuldenvrij.

Ik heb samen met wat andere Cambuur-supporters voor de beruchte play-off uitwedstrijd zeker twee uur lang met hem lopen zuipen. Toen was hij al een redelijk grote sponsor bij Roda. Wij zaten de hele tijd tegen hem aan te grappen dat wij hem wel elke wedstrijd op zouden willen halen als hij sponsor bij Cambuur zou worden. Super sympathieke man. Had alleen geen idee dat hij zoo rijk was!

moodygrunn

http://www.soccernews.nl/news/336024/Afkopen_Doyen-contract_kost_noodlijdend_FC_Twente_miljoenen

Het afkopen van het contract met investeringsmaatschappij Doyen Sports Investment kost het noodlijdende FC Twente maar liefst 3,3 miljoen euro. Dat blijkt uit nieuwe documenten die wederom via footballleaks.livejournal.com zijn uitgelekt.

De Tukkers moeten het miljoenenbedrag in drie termijnen overmaken naar de investeringsmaatschappij. De eerste transactie vindt volgens de overeenkomst op 31 december 2015 plaats. Op 7 juli 2016 en 31 januari 2017 zal het restant van de som worden overgemaakt. Het betreft telkens een bedrag van ruim 1,1 miljoen.

Eerder werd al bekend dat Twente onder het omstreden contract was uitgekomen, maar de hoogte van de afkoopsom was toen nog niet bekend. De KNVB onderzoekt de situatie nog en dus wacht Twente in spanning af wat de consequenties voor de omstreden deal worden. De club heeft al aangegeven dat onderzocht wordt of ex-voorzitters Joop Munsterman en Aldo van der Laan aansprakelijk gesteld kunnen worden.

CiteerDaar gaat je winst op Ziyech
In Henk en Sandor we trust

NRG

Wat een zooitje is het bij Twente! Ze scheren echt over het randje van de afgrond. Toch denk ik dat de KNVB Twente niet zal laten vallen..

ChantiSCC

KNVB gaat Twente idd niet laten vallen, maar lijkt mij niet meer dan logisch dat ze wel een sanctie word opgelegd. En hoe sneu ik 't ook zou vinden voor de supporters, als ze punten in mindering krijgen, zou he niet erg vinden want daar hebben wij baat bij en als dat even een keer nodig is en niet op eigen kracht kan, dan komt dat wel heel mooi uit.

NRG

Citaat van: ChantiSCC op november 26, 2015, 13:06:42
KNVB gaat Twente idd niet laten vallen, maar lijkt mij niet meer dan logisch dat ze wel een sanctie word opgelegd. En hoe sneu ik 't ook zou vinden voor de supporters, als ze punten in mindering krijgen, zou he niet erg vinden want daar hebben wij baat bij en als dat even een keer nodig is en niet op eigen kracht kan, dan komt dat wel heel mooi uit.

Degradatie betekend ook het einde van Twente. Zal wel een transferverbod worden voor een bepaalde periode.

Scc01

Als er geen puntaftrek komt is de KNVB ook niet meer serieus te nemen, voor zover we dat al konden....

AL

Prachtige supporters heeft Twente. Nu ook weer vol achter de ploeg gestaan.
Toch zal de Knvb moeten optreden en voor ons hoop ik dat Twente terug wordt gezet naar Jupiler league of dat de licentie wordt ingetrokken.

AL

Als er puntentaftrek komt, ben ik benieuwd hoeveel dat gaan worden.