Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Spine op oktober 31, 2015, 22:42:55
Rustig aan jonge, het wordt gewoon 2-4 net als in 1983.
Mooi fut weest en mooi smoor.
Kenk mie nog wel heuge. Folges mij 2 goals fan Ype Anema ;)

Spine

Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2015, 23:12:16
Kenk mie nog wel heuge. Folges mij 2 goals fan Ype Anema ;)
yep, en twee van Jos Peltzer, maar dat had je al opgezocht natuurlijk.
Mooi fut weest toen.

Dokkumer

Citaat van: Spine op oktober 31, 2015, 23:21:11
yep, en twee van Jos Peltzer, maar dat had je al opgezocht natuurlijk.
Mooi fut weest toen.
Nee ik hef ut niet opsocht. Wist ut niet meer, anders hak ut wel delset ;)

Collingwood

We zijn niet de enigen die het slecht doen: Roda verliest met maar liefst 0-5 van PEC.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Willem 2 loopt uit. Hopen dat graafschap verliest.

Marc S

Citaat van: AL op november 21, 2015, 22:07:23
Willem 2 loopt uit. Hopen dat graafschap verliest.

Ondertussen 1-2 voor groningen en w2 weer gelijk.. Ik doe een wilde gok, de graafschap gaat punten pakken en willem 2 verliest ook niet..

Bill Shankly

PSV moet nog wel goaltje maken

michello

Citaat van: Collingwood op november 21, 2015, 20:46:51
We zijn niet de enigen die het slecht doen: Roda verliest met maar liefst 0-5 van PEC.

Roda heeft ook "nog maar"3x gewonnen. Denk dat we echt nog wel boven Roda kunnen eindigen.

Lore

Citaat van: michello op november 24, 2015, 16:53:36
Roda heeft ook "nog maar"3x gewonnen. Denk dat we echt nog wel boven Roda kunnen eindigen.

Op basis van welke geniaal voetbal baseer je dat dan? Iedereen moet eerst maar eens fit worden en zelfs dan hebben we nog een matig elftal.

ChantiSCC

Als het hele elftal fit is, en er niet meer veel blessures komen 2e seizoenshelft kunnen we met (dat zal dan wel moeten gebeuren) een paar spelers er bij boven roda eindigen hoor, die zijn echt niet sterk. Vrijdag eerst maar ff winnen van DG natuurlijk!

michello

Puur kijkend naar Roda, zijn wij niet minder. Hadden daar ook gewoon moeten winnen, en dan speelden we ook nog eens dramatisch. In onze thuiswedstrijden kunnen we echt nog wel voetbal van een aardig niveau op de mat leggen, dat is de afgelopen 3 thuiswedstrijden wel gebleken.

Viper

Mogelijk sancties voor Twente vanwege Doyen-contracten.

,,Als dit allemaal klopt dan is de kans groot dat er een flinke sanctie gaat volgen, vanuit de KNVB of de FIFA. Een goede mogelijkheid is twee achtereenvolgende jaren geen transfers mogen doen. Maar ook een geldboete en zelfs gedwongen degradatie zijn een mogelijkheid", denkt Branco Martins.

Link

Het wordt er allemaal niet beter op daar.

Collingwood

Volgens de KNVB zelfs niet uitgesloten dat ze hun proflicentie kwijtraken. Dan Van den Belt maar snel terug naar Leeuwarden...
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Zou vd Belt achteraf niet is spijt hebben dat hij is overgestapt..

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op november 24, 2015, 21:35:00
Zou vd Belt achteraf niet is spijt hebben dat hij is overgestapt..

Hij mag altijd weer terugkomen
In Henk en Sandor we trust