Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Als Vitesse zo doorgaat worden ze kampioen. Aantal bijzonder goede voetballers. Huur of niet, het staat wel inmiddels.

Gasgeve

Citaat van: dizzhead op oktober 18, 2015, 18:12:29
Als Vitesse zo doorgaat worden ze kampioen. Aantal bijzonder goede voetballers. Huur of niet, het staat wel inmiddels.
Als Feyenoord zo doorgaat worden ze ook kampioen en Ajax wint ook alle potjes tegen de kleintjes. Psv mag je ook nog niet afschrijven. Oftewel het wordt spannend!

dizzhead

Ajax is matig qua spel. Zeg maar gerust, niet des Ajax... Voor de rest heb je gelijk, maar qua individuele klasse heeft Vitesse er weer een paar leuke tussen lopen.

Stiens

Michiel Kramer vrijgesproken....

Snappen jullie het nog?  :_schater

Collingwood

Kramer vrijgesproken, want niet bewezen dat hij heeft geslagen (wel geduwd). Begin nu toch wel steeds benieuwder te worden waarom de commissie wel bewezen achtte dat Van de Streek bewust hands maakte tegen PSV...
Kalmte alleen kan u redden.

Shar

Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2015, 11:44:34
Kramer vrijgesproken, want niet bewezen dat hij heeft geslagen (wel geduwd). Begin nu toch wel steeds benieuwder te worden waarom de commissie wel bewezen achtte dat Van de Streek bewust hands maakte tegen PSV...

Aangezien de KNVB altijd volstrekt objectief en zonder clubvoorkeur handelt kan het in ieder geval niet liggen aan het feit dat het om een Feyenoord speler gaat  :R. Zal dus volgens KNVB dus wel niets laakbbaars gedaan hebben, alhoewel beelden volgens mij anders uitwijzen.

Vond 4 wedstrijden ook erg veel, maar niets?? Deze beweging mag iedere speler dus voortaan ongestraft maken neem ik dan maar aan.

speculeter

Een woord....ongelooflijk.  l8l

RotterdamLeeuwarden

Goed nieuws ! Nu is Kramer er in ieder geval bij als Feyenoord 2x tegen Ajax moet spelen.
Want die Kazim raakt nog niet een pepernoot  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Shar

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 20, 2015, 12:36:51
Goed nieuws ! Nu is Kramer er in ieder geval bij als Feyenoord 2x tegen Ajax moet spelen.
Want die Kazim raakt nog niet een pepernoot  :R
Vind je dit nu serieus goed nieuws. Dit is toch je reinste competitievervalsing? ! KNVB valt toch volstrekt niet meer serieus te nemen zo. Volgens mij kijken ze niet meer eens naar de beelden maar puur naar de club van de speler en wordt op basis daarvan beslist.

Marc S

Ik ben benieuwd wat voor geheime informatie die huisjurist van feyenoord tot zijn beschikking heeft zeg.

El Ma-kri-niii

Het is wel duidelijk waar de clubvoorkeur van die beroepscommissie ligt  :R

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 20, 2015, 12:36:51
Goed nieuws ! Nu is Kramer er in ieder geval bij als Feyenoord 2x tegen Ajax moet spelen.
Want die Kazim raakt nog niet een pepernoot  :R

En als je die rood/wit/zwarte bril nu eens afzet? Dan zie je gewoon dat het een aanfluiting is van de eerste orde. Wat kan mij die Kazim nu verrotten, dan raakt ie maar geen luchtballon ofzo, dit is gewoon competitievervalsing eerste klas.

Denk er serieus over na om deze wedstrijden voor de tegenstander te zijn... :devil

666

Onbegrijpelijk... 4 wedstrijden en 1 voorwaardelijk (begin eis). Daarna 4 wedstrijden zonder voorwaardelijk en dan vrijspraak  :?

Voor alles wat de KNVB vertegenwoordigd een dikke  l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

De KNVB commissie maakt zich schuldig aan willekeur.
Het riekt bijna naar corruptie, maar dat moet altijd nog bewezen worden.
Het zal te maken hebben dat clubs welke spelers leveren voor het Nederlands elftal worden ontzien in de strafmaat.
Elia is ook weggekomen met een duidelijke overtreding die normaal 3 wedstrijden oplevert.
Een ding is zeker, de KNVB maakt zich hiermee volstrekt ongeloofwaardig.

RotterdamLeeuwarden

Waarom is Ajax dan zo vaak kampioen geworden ? Niet Alleen door z'n eigen kracht hoor !
De KNVB heeft Ajax zo ontzettend vaak de helpende hand geboden. En nu heeft Feyenoord na jaren weer eens een goede start van het seizoen, en nu valt iedereen erover.

Ik denk maar 1 ding: Gerechtigheid. Ik wil ook weer eens op de Coolsingel staan na 17 jaar.
  _O_

En laten we eerlijk zijn. Zo erg was die overtreding nou ook weer niet. Het was wat druk in het 5 meter gebied en dan kan je wel eens tegen elkaar aanlopen..
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)