Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Groningen met liefst 5-0 verloren bij Vitesse.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Puntje ingelopen Willem 2, Ado, dkv en puntje uitgelopen oo de graafschap. Al met al nog niet zo'n slecht weekend dus.
Area 58

vialli

Zo langzamerhand begint het elftal vorm te krijgen, achter en voor zijn we aan de beterende hand en als er ook nog wat meer evenwicht op het middenveld komt gaan we straks echt wel de nodige punten pakken :y

diekhuzen

Eens! Kunnen we dat gezeur over Cambuur ook achterwege laten.

speculeter

Citaat van: diekhuzen op oktober 05, 2015, 10:08:34
Eens! Kunnen we dat gezeur over Cambuur ook achterwege laten.
kunnen we het forum ook wel opdoeken.

diekhuzen

Forum is alleen voor zeuren? Op een gegeven moment is het toch wel klaar?

dizzhead

Citaat van: diekhuzen op oktober 05, 2015, 11:55:40
Forum is alleen voor zeuren? Op een gegeven moment is het toch wel klaar?

Nee, er wordt alleen maar gezeurd.  :y

diekhuzen

Okay, dan moet ik me gaan aanpassen  :insane

dizzhead

#4538
Citaat van: diekhuzen op oktober 05, 2015, 19:19:19
Okay, dan moet ik me gaan aanpassen  :insane

Dat gast vanzelf. Na een bericht of 100 komt de klad er vanzelf in. Er zijn tijden geweest, dan kreeg je daags na registratie een flesje azijn als welkomstgeschenk.

Marc S

Citaat van: dizzhead op oktober 05, 2015, 19:51:37
Dat gast vanzelf. Na een bericht of 100 komt de klad er vanzelf in. Er zijn tijden geweest, dan kreeg je daags na registratie een flesje azijn als welkomstgeschenk.

En die dronken we toen gewoon op!

CamLeeuw

Zuurder kan het soms niet worden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Kuzmanovic-Apeldoorn

We hebben gespeeld tegen de huidige nrs 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 en 11

We krijgen nog 1, 7, 8 en 12, 13, 14, 15, 16 en 18

Komt helemaal goed!!!! |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2015, 21:21:01
We hebben gespeeld tegen de huidige nrs 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 en 11

We krijgen nog 1, 7, 8 en 12, 13, 14, 15, 16 en 18

Komt helemaal goed!!!! |:) |:) |:)
Nummer 15e hebben we toch al gehad, Fc Twente.
Maar bijna het hele rechter rijtje komt nog.  |:)

Marc S

Beetje jammer die late gelijkmaker van Excelsior..

fred

Zwolle ook klaar voor de slacht inmiddels 1-4 met een man minder  :thumbsup