Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 09:27:30
Lijkt hier meer dagbestedingsprogramma voor bepaalde grijskijkers te worden. Kunnen we je verder nog ergens mee helpen? SCC voorelkaar ;)
Gebeurt er nu echt zo weinig in Stiens dat je op mij moet letten, of probeer je hier puntjes te scoren over de rug van een ander?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Fischer blijft bij Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 21, 2015, 17:39:27
Fischer blijft bij Excelsior.

Kon naar verluidt 150.000 per jaar krijgen bij NEC maar wilde 240.000

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 19, 2015, 20:22:14
Willem 2 versterkt zich met zivkovic,ligeon en de sa.
Die houden we in ieder geval niet onder ons.
En Koppers ook nog...je kan wel eens gelijk krijgen.. Willem2 wordt er niet slechter op...
http://www.vi.nl/nieuws/willem-ii-bindt-ajaxtrio-en-koppers.htm
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Willem 2 is echt goed bezig.
Gaat zo een subtopper worden.

Collingwood

De Sa ben ik persoonlijk niet zo kapot van, de andere drie zijn inderdaad uitstekende aanwinsten. (Ook) goed beleid in Tilburg.

EDIT: Alle ajacieden worden wel gehuurd, zie ik nu. Dat is natuurlijk wel een nadeel. Had verwacht dat ze Ligeon en De Sa wel definitief over hadden kunnen nemen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Koppers is ook maar afwachten. Meer geblesseerd als fit.

michello

Citaat van: AL op juni 22, 2015, 09:38:34
Willem 2 is echt goed bezig.
Gaat zo een subtopper worden.

Met zo'n blaaskaak aan het roer weet je het nooit... Maar verwachtingspatroon daar zal idd vast hoog liggen.

Drumfather SCC

Wat een gehuil over WII.. Ze doen het inderdaad prima en So What als ze boven ons eindigen?
Lijfsbehoud is voor ons wat telt en dan maakt het mij niet uit of er nou nog 8 of 14 ploegen boven ons staan!
Rang zegt me niet veel en wie zegt dat WII een team word met al die (Amsterdamse) Ego's?

We moeten naar ons eigen team kijken want alleen namen presteren niks.. Als er geen team staat kom je nergens, ook niet als WII zijnde.
En dat er door sommigen hier en in andere Topics nu al gezegd word dat wij het erg lastig gaan krijgen vind ik janken voordat je geslagen word; Wacht eerst maar af wat er nog komt en onze TS gaat er heus een mooi team van smeden die weer redelijke ogen kan gaan gooien  :thumbsup
4e jaar ED komt er aan! 

Oh ja; Falkenburg is transfervrij  8P

Voorstopper

Falkenburg is een van de grootverdieners bij NAC, die zal hier wel niet willen spelen voor een (in zijn ogen) hongerloontje. NAC is volgens mij blij dat ze hem kwijt kunnen scheelt voor een hoop druk op de salarisbegroting.

Citaat van: Drumfather SCC op juni 22, 2015, 11:04:18
Wat een gehuil over WII.. Ze doen het inderdaad prima en So What als ze boven ons eindigen?
Lijfsbehoud is voor ons wat telt en dan maakt het mij niet uit of er nou nog 8 of 14 ploegen boven ons staan!
Rang zegt me niet veel en wie zegt dat WII een team word met al die (Amsterdamse) Ego's?

We moeten naar ons eigen team kijken want alleen namen presteren niks.. Als er geen team staat kom je nergens, ook niet als WII zijnde.
En dat er door sommigen hier en in andere Topics nu al gezegd word dat wij het erg lastig gaan krijgen vind ik janken voordat je geslagen word; Wacht eerst maar af wat er nog komt en onze TS gaat er heus een mooi team van smeden die weer redelijke ogen kan gaan gooien  :thumbsup
4e jaar ED komt er aan! 

Oh ja; Falkenburg is transfervrij  8P

zeewolde

Koppers stond ook in belangstelling van Grunn, vd laan dan 3e keus?

Lore

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2015, 10:00:11
De Sa ben ik persoonlijk niet zo kapot van, de andere drie zijn inderdaad uitstekende aanwinsten. (Ook) goed beleid in Tilburg.

EDIT: Alle ajacieden worden wel gehuurd, zie ik nu. Dat is natuurlijk wel een nadeel. Had verwacht dat ze Ligeon en De Sa wel definitief over hadden kunnen nemen.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van dat goede beleid. Zou het ook kunnen zijn dat dijks naar Ajax gaat, de transfersom relatief laag is en deze spelers nu goedkoop gehuurd worden?

In dat geval zou er niet structurele winst behaald worden uit de transfer van Dijks,

Marc S

Citaat van: Lore op juni 22, 2015, 21:25:16
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van dat goede beleid. Zou het ook kunnen zijn dat dijks naar Ajax gaat, de transfersom relatief laag is en deze spelers nu goedkoop gehuurd worden?

In dat geval zou er niet structurele winst behaald worden uit de transfer van Dijks,

Die kans is erg groot ja.

zeewolde

Citaat van: Lore op juni 22, 2015, 21:25:16
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van dat goede beleid. Zou het ook kunnen zijn dat dijks naar Ajax gaat, de transfersom relatief laag is en deze spelers nu goedkoop gehuurd worden?

In dat geval zou er niet structurele winst behaald worden uit de transfer van Dijks,
koppers voor dijks
ligeon voor vd struijk
de sa en zivkovich voor ondaan en armenteros.

echt versterkt is willem II ook nog niet...

Lore

Citaat van: zeewolde op juni 22, 2015, 21:33:33
koppers voor dijks
ligeon voor vd struijk
de sa en zivkovich voor ondaan en armenteros.

echt versterkt is willem II ook nog niet...

Tsjah, ook nog eens. Dus een speler met transferwaarde is vertrokken voor een aantal speler die tijdelijk komen spelen en dus nooit geld op leveren. Klinkt als pleisters plakken. Maar eerlijk is eerlijk: ik was wel blij geworden van die spelers.