Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Hasses

Malcolm Esajas van ADO Den Haag naar FC Den Bosch, Kenny Teijsse van FC Utrecht naar Go Ahead Eagles

Collingwood

Linksback Bas Kuipers (Jong Ajax) blijft bij Excelsior.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Willem 2 versterkt zich met zivkovic,ligeon en de sa.
Die houden we in ieder geval niet onder ons.

Grijskijkert

#4248
Citaat van: AL op juni 19, 2015, 20:22:14
Willem 2 versterkt zich met zivkovic,ligeon en de sa.
Die houden we in ieder geval niet onder ons.
Is het al zeker,VI meldt dat Willem2 hoopt op een snelle komst van de genoemde spelers...
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

Citaat van: AL op juni 19, 2015, 20:22:14
Willem 2 versterkt zich met zivkovic,ligeon en de sa.
Die houden we in ieder geval niet onder ons.
Glazen bol?

AL


Marc S

Zou best kunnen met betrekking tot de deal van willem 2 met dijks.

Voorstopper

Citaat van: AL op juni 19, 2015, 20:22:14
Willem 2 versterkt zich met zivkovic,ligeon en de sa.
Die houden we in ieder geval niet onder ons.

Meleg kwam ook van Aax en zou ook een supertalent zijn. Hij heeft het hier niet waar kunnen maken. Dus wie zegt mij dat deze spelers het wel waar gaan maken bij Willem 2

Galdiano

Waar betaald Willem II het van?
Geven veel te veel geld uit heb ik het idee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2015, 08:33:18
Waar betaald Willem II het van?
Geven veel te veel geld uit heb ik het idee.


ze willen 1 miljoen voor sie dijks kan dus best zijn dat die drie spelers als ruilmiddel worden gebruikt

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2015, 08:33:18
Waar betaald Willem II het van?
Geven veel te veel geld uit heb ik het idee.
Spelers verkopen, die hier wordt afgeschilderd als houten klaas en waar over gezegd wordt dat hij er niks van kan... Maar ondertussen flink wat geld oplevert en daarnaast is hun stadion prima in orde en je weet wat dat in houd...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Voorstopper op juni 19, 2015, 23:33:49
Meleg kwam ook van Aax en zou ook een supertalent zijn. Hij heeft het hier niet waar kunnen maken. Dus wie zegt mij dat deze spelers het wel waar gaan maken bij Willem 2

Zivkovic is buitencategorie man!
Ook Ligeon is top.
Willem 2 zou wel eens Europees kunnen halen, al weet je nooit hoe het gaat lopen.

Geelblauwstiens

Lijkt hier meer dagbestedingsprogramma voor bepaalde grijskijkers te worden. Kunnen we je verder nog ergens mee helpen? SCC voorelkaar ;)

michello

Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 08:54:45
Spelers verkopen, die hier wordt afgeschilderd als houten klaas en waar over gezegd wordt dat hij er niks van kan... Maar ondertussen flink wat geld oplevert en daarnaast is hun stadion prima in orde en je weet wat dat in houd...

Haha klopt idd, er waren hier velen aan het begin van vorig seizoen die hem
hier beslist niet wilden, ondertussen was Dijks gewoon één van de beste backs in de eredivisie vorig seizoen.

michello

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2015, 08:33:18
Waar betaald Willem II het van?
Geven veel te veel geld uit heb ik het idee.

Ze hebben die spelers als wisselgeld voor Dijks dus zo raar is dat niet. Hebben gewoon heel slim zaken gedaan mochten ze drie Ajacieden er voor terug krijgen. Denk overigens dat De Sa de minste is want is vorig jaar flink door de mand gevallen.