Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Als warming up voor de wedstrijd van morgen vanavond maar weer eens een wedstrijd van Twente meegepakt.

Wij klagen wel eens, maar als ik dit Twente zo zie voetballen hebben wij helemaal niks te klagen. Kansloos waren ze en ze hebben vrijwel niets gecreëerd. Absoluut geen diepgang, dreiging, strijd; helemaal niks.

En wat is de sfeer bij ons super. Ik stond in het hart van vak P maar de sfeer was bedroevend, zeker na de 0-2. En alhoewel ik de trommels verschrikkelijk vind, zorgden zij er tenminste wel voor dat er nog een beetje sfeer kwam. Wat was die Miyaichi waanzinnig slecht. Enige lichtpunt van de avond was de invalbeurt van Gutiérrez.

Mooi vol uitvak.

Deze club gaan we onder ons houden  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op april 04, 2015, 23:46:04


Deze club gaan we onder ons houden  |:)

Zij gaan er zelf van uit dat ze nogmaals drie punten in mindering krijgen. Vanmiddag winnen en het gat is dus 5 punten.

speculeter

Mooie uitslagen!
Vandaag winnen en linkerrijtje.8eplaats in zicht.
Dan word het een mooie pot volgende week tegen Groningen.

Tukker

Citaat van: Lore op april 05, 2015, 09:31:15
Zij gaan er zelf van uit dat ze nogmaals drie punten in mindering krijgen. Vanmiddag winnen en het gat is dus 5 punten.
En die drie punten in mindering zitten er al weer aan te komen.

Dat wordt weer een rondje koffie  :koffie in maar mijn Cambuur shirt voor mijn collega's in Enschede  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op april 05, 2015, 14:50:59
En die drie punten in mindering zitten er al weer aan te komen.

Dat wordt weer een rondje koffie  :koffie in maar mijn Cambuur shirt voor mijn collega's in Enschede  :thumbsup

Haha, veel plezier! Man, man, hopen op Zwolle in de beker. We zijn zo dicht bij!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op april 05, 2015, 20:00:32
Haha, veel plezier! Man, man, hopen op Zwolle in de beker. We zijn zo dicht bij!

En dan in de halve finale afrekenen met pak weg Vitesse en de finale tegen......  |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Tukker

Ik hoop wel dat de bvo alvast aan het nadenken is hoe ze het gaan doen met kaarten voor een eventuele nacompetitie.

Het is wel heel ver op zaken vooruitlopen en wellicht niet realistisch (maar de bal is en blijft rond), maar ik hoop niet dat het straks een puinzooi wordt met de kaartverkoop en het stadion en de uitvakken vol zitten met personen die normaal niet naar een wedstrijd van Cambuur gaan.

Voor thuiswestrijden zullen de seizoenkaarthouders wel voorrang krijgen, maar bij de uitwedstrijden moet ik het nog maar zien.

Hopelijk wordt er nu al over nagedacht om straks hondstrouwe fans niet te hoeven teleurstellen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Lore op april 05, 2015, 20:00:32
Haha, veel plezier! Man, man, hopen op Zwolle in de beker. We zijn zo dicht bij!
I keep my fingers crossed  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Het gaat toch wel heel erg slecht bij Twente..


http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242015

AL

Citaat van: Marc S op april 09, 2015, 16:37:54
Het gaat toch wel heel erg slecht bij Twente..


http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=242015

Ik gun (bijna) niemand een faillissement.
Echter vind ik het wel mooi voor Twente dat ze even een toontje lager moeten zingen. Ze kregen mij teveel praatjes daar.

Ik moet nog maar zien of ze volgend seizoen nog bestaan, want de situatie is nog erger dan iedereen dacht.
Wat heeft die Munsterman daar een zooitje gemaakt zeg!!


Galdiano

Twente zal niet kapot gaan.
Te veel spelers met lang lopende contracten die ze kunnen verkopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Zie ik sowiezo niet gebeuren die lui hebben alsnog de vierde begroting van Nederland zelfs na al dat gesaneer.

Daarnaast hebben alle supporters wel irritante groepen.

Die van ajax arrogant en dachten wel even weer kampioen te worden.

Die van Feyenoord denken nog steeds dat ze een topclub supporten

Die van PSV zijn naar 6 jaar weer eens kampioen en blazen ook hoog van de toren.

Die van AZ kut klappers

Die van DKV.. naja daar kan ik wel een boek overschrijven.

en ga zo nog maar door


Bernardo

Twente weer 3 punten in mindering.

Collingwood

Benieuwd of Van de Belt wist dat de situatie zó schrijnend zou zijn en of hij achteraf gezien niet liever bij Cambuur was gebleven.
Kalmte alleen kan u redden.