Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

RotterdamLeeuwarden post misschien niet zo veel meer maar leest nog elke dag ingelogd Cambuuronline  :thumbsup

En ja, was erbij zondag en een mooie dag gehad daar.
Rotterdam is voor PSV echt een onneembare Vesting  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 27, 2015, 10:18:45
RotterdamLeeuwarden post misschien niet zo veel meer maar leest nog elke dag ingelogd Cambuuronline  :thumbsup

En ja, was erbij zondag en een mooie dag gehad daar.
Rotterdam is voor PSV echt een onneembare Vesting  :y

Jammer je reageert weer  :O

Het interesseert me werkelijk helemaal niets waar je ben geweest!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Thieske

vd Berg naar Feyenoord als opvolger van Clasie? Zou een fikse aderlating voor die boeren zijn. Met de Roon win je nooit een oorlog  8)

Marc S

Guardado stapt definitief over naar PSV

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240876

Knap dat dit ze is gelukt.

Galdiano

Een geweldige speler! Kies duidelijk voor zijn carriere ipv het geld!

Mooie actie laatst in het stadion met de Mexicaanse vlag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2015, 17:08:52
Mooie actie laatst in het stadion met de Mexicaanse vlag.

Dát was met rusnak nog knap lastig geworden met die slowaakse vlag :_schater
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

#4086
Citaat van: Galdiano op maart 27, 2015, 17:08:52
Een geweldige speler! Kies duidelijk voor zijn carriere ipv het geld!

Mooie actie laatst in het stadion met de Mexicaanse vlag.
het leek meer op een Italiaanse  vlag  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Thieske op maart 27, 2015, 14:20:38
vd Berg naar Feyenoord als opvolger van Clasie? Zou een fikse aderlating voor die boeren zijn. Met de Roon win je nooit een oorlog  8)
Die laatste blijft ook niet. Als zijn optie gelicht wordt komt er flink wat bij op zijn salarisstrook. En laat ze dat nu net wat teveel vinden..

AL

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2015, 22:11:37
Die laatste blijft ook niet. Als zijn optie gelicht wordt komt er flink wat bij op zijn salarisstrook. En laat ze dat nu net wat teveel vinden..

Meende laatst ergens te lezen dat die achterlijke schopper  bij had getekend.

Dokkumer

Citaat van: AL op maart 27, 2015, 23:00:50
Meende laatst ergens te lezen dat die achterlijke schopper  bij had getekend.
De post komt hier wat later, je hebt gelijk..

Spine


Vedetski

Daar in dkv is het angstig stil..
Wij verliezen thuis van NAC omdat we ongeveer 30 kansen missen, maar dkv komt er totaal niet aan te pas  :_schater
:koffie

Spine

Citaat van: Vedetski op april 04, 2015, 20:47:01
Daar in dkv is het angstig stil..
Heeft niks met angst te maken die stilte hoor, dat is de standaard daar..

speculeter

Wat een kans voor adje zeg...
Met handschoenen aan. ... l0l

zeewolde

Bij een overwinning morgen staan we weer in het linkerrijtje.

En dat na 29 wedstrijden!!!


Dat had toch echt niemand gedacht aan het begin van het seizoen! |:)