Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Foeke Booy pleite bij Eagles, per vandaag.

speculeter

Groenendijk ws de opvolger.

pvanbuijtene


speculeter

Citaat van: pvanbuijtene op maart 23, 2015, 11:15:52
o?
Werd gisteren gemeld op de radio bij langs de lijn.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op maart 23, 2015, 11:44:16
Werd gisteren gemeld op de radio bij langs de lijn.

na het seizoen dan? assistent neemt t nu over

666

Aankomend weekend geen eredivisie voetbal, mooi kut.

Dat gekwalificeer/interland geneuzel kan mij gestolen worden. Een eindronde vind ik nog wel leuk, maar de rest  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

jeff

Van mij mag het snel paas weekend worden, kunnen we gewoon weer veder met de competitie
Jammer ook dat ze de oefenwedstrijd op donderdag middag hebben gepland.

Lore

Citaat van: 666 op maart 23, 2015, 17:26:40
Aankomend weekend geen eredivisie voetbal, mooi kut.

Dat gekwalificeer/interland geneuzel kan mij gestolen worden. Een eindronde vind ik nog wel leuk, maar de rest  :R

Op zich wel met je eens, maar met alle blessure is het wel even prima zo

legeips

Citaat van: Lore op maart 23, 2015, 19:14:34
Op zich wel met je eens, maar met alle blessure is het wel even prima zo

Su ist maar net Lore..
Ken hemmen voor de rooie lamp hangen.. Nienhuis zijn enkel rust geven, vd streek weer even op kracht komen.. Barto zich klaar maken om het laatste kwartier de eagles het leven zuur maken. Pereira en mc intosh weer fit, zodat we achterin niet hoeven te prutsen met Vytas en woutje "hoog in de bol" droste.

Dus rust is nu, meer dan gewenst.

speculeter

Forum dan ook maar een weekje in de rust?

Dokkumer

Nee natuurlijk niet, we moeten nog 6547 transfervrije spelers (en nog eens 2859 onhaalbare) spelers voorbij laten komen en elke 10 minuten om een update van de meereizende supporters naar Groningen zeuren.

Genoeg te doen dus.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 23, 2015, 20:58:09
Nee natuurlijk niet, we moeten nog 6547 transfervrije spelers (en nog eens 2859 onhaalbare) spelers voorbij laten komen en elke 10 minuten om een update van de meereizende supporters naar Groningen zeuren.

Genoeg te doen dus.

Waar is Always SCC? Nu gaan we de 2859 onhaalbare spelers niet halen?  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 23, 2015, 21:07:17
Waar is Always SCC? Nu gaan we de 2859 onhaalbare spelers niet halen?  :devil
Die is met de noorderzon vertrokken, wil zich niet meer associƫren met zo'n stel idioten als wij :P

jeff

Citaat van: Dokkumer op maart 23, 2015, 21:09:02
Die is met de noorderzon vertrokken, wil zich niet meer associƫren met zo'n stel idioten als wij :P
Samen met RotterdamLeeuwarden?  8P

Dokkumer

Citaat van: jeff op maart 23, 2015, 21:18:53
Samen met RotterdamLeeuwarden?  8P
Misschien is RL hem wel achterna gevlogen, maar waarschijnlijk is hij nog dronken van geluk na gisteren 8P