Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Casuals-lwd op maart 15, 2015, 16:35:52
Van het Abe forum:

Jammer dat ze er geen zin in hadden vandaag. Iedere ploeg zou Ajax deze wedstrijd bij de strot grijpen, wij pakken ze met de fluwelen handschoenen aan. Wat een slappe vaatdoeken zijn het. Ach, wat maakt het uit. Ze krijgen hun Eurotjes wel. Zit het voor het eerst dit seizoen vol....zit er geen enkele spelvreugde en agressie in. Wanvertoning! Ben voor het eerst in jaren voortijdig weggegaan. Deze wanprestatie verdient geen support!

:_schater :_schater :_schater

Vedetski

Wat een heerlijk weekend is het zo, thuis overtuigend winnen van Utrecht, dkv verliest kansloos (eveneens thuis) van Ajax en Groningen verliest in Eindhoven.
Op beide noordelijke concurrenten 3 punten inlopen en keurig in het linkerrijtje.
Kan niks anders zeggen dan dat ik het een heerlijk weekend in een heerlijk seizoen vind! |:) :koffie
:koffie

OuweSkeve

Was wel genieten hoor. Zag de laatste 15 min vanmiddag nog even op fox.
De eerste mensen verlieten de tribune al. Na het laatste fluitsignaal zag je al wat aardig blauwe vlakken op de tribune......lachwekkend. Triest volk daar. Die lui kennen geen clubliefde.

Sfeerloze kut club. l0l  l0l l0l.

Marc S

Citaat van: OuweSkeve op maart 15, 2015, 20:57:44
Was wel genieten hoor. Zag de laatste 15 min vanmiddag nog even op fox.
De eerste mensen verlieten de tribune al. Na het laatste fluitsignaal zag je al wat aardig blauwe vlakken op de tribune......lachwekkend. Triest volk daar. Die lui kennen geen clubliefde.

Sfeerloze kut club. l0l  l0l l0l.

En daarnaast verliezen van Ajax kan een keer gebeuren, maar daar hebben ze arogantie bijna tot een sport verheven.

scc-aaron

Brand in het PEC Zwolle stadion.

Tukker

Citaat van: scc-aaron op maart 19, 2015, 11:40:14
Brand in het PEC Zwolle stadion.
Schijnt het wokrestaurant te zijn. Een gevalletje van in de brand - uit de brand ?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

You never wok alone

Brand is al weer onder controle.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Ik betrap me dr'op dat ik een hekel aan NAC heb...

AL

Maaskant zou ik degradatie gunnen.
Nac vind ik echter een prachtige club!
Uitslag is gunstig. Utrecht blijft op 4 punten.

Marc S

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 20, 2015, 21:34:59
Ik betrap me dr'op dat ik een hekel aan NAC heb...

Je bent niet de enige. Hoopte stiekem dat de 4-4 nog viel

michello

Prima eindstand. Vooral kijken wat momenteel gunstig is voor ons en dan is het mooi dat we Utrecht op 4 punten houden.  Hoe hoger we eindigen hoe beter  |:)

Marc S

Citaat van: michello op maart 20, 2015, 23:20:48
Prima eindstand. Vooral kijken wat momenteel gunstig is voor ons en dan is het mooi dat we Utrecht op 4 punten houden.  Hoe hoger we eindigen hoe beter  |:)

Dat klopt, maar het verdwijnen van NAC zou voor ons gunstiger zijn

Dokkumer

Citaat van: Marc S op maart 20, 2015, 23:22:11
Dat klopt, maar het verdwijnen van NAC zou voor ons gunstiger zijn
Niet mee akkoord, die club zit nog diep genoeg in de zorgen.. Die gaan de komende tijd sportief niet veel hogerop.

siepelsjeu

Lekker sfeertje in deventer

JurjenS7

God ajb, had al 4-1 kunnen staan voor heracles. zul je zien dat die boeren net als vorige week met geluk wegkomen