Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: reisbureau op maart 07, 2015, 14:37:18
Gewoon ongeveer zelfde scenario als laatste jaar in JL.

Clubs uit de competitie verwijderen waar we 1 of 0 punten hebben gehaald.
Ajax en PSV stevige straffen voor matchfixing.
Paar wedstrijden "sneaky" winnen.
En we gaan zelfs voor CL  :P
Directe plaatsing uiteraard... Ben wel weer toe aan een nieuwe bitterballenschaal :D

drg

Gelukkig is onze staf niet verder achter Plet aangegaan, die ziet nog minder vrije teamgenoten om zich heen staan dan Lukoki  :_schater

AL

Pffff Groningen gen wint wel, maar wat spelen die zwak zeg.
Verschil is dat zij met Rusnak en Chery spelers hebben met uitzonderlijke kwaliteiten.

Marc S

utrecht heedt gisteravond op gelet zo te zien

OuweSkeve

Ook ploegen in vorm krijgen wel eens pak op hun flikker. Utrecht walst over AZ heen.

drg

Zijn we dit weekend in ieder geval niet de enige met 6 doelpunten tegen, het kan onze club overkomen, maar ook een club uit de top 4  :_schater

zeewolde

Moet geen trend worden dat spelers na wedstrijd tegen cambuur in het europees elftal van de week komen.
na adje staat nu nijland in elftal van de week vande gazetto dello sport.

Casuals-lwd

Lekker de boeren nu al 0-2 achter, en oh wat zijn ze stil  :_schater

Utekleitrokken

Citaat van: Casuals-lwd op maart 15, 2015, 14:56:11
Lekker de boeren nu al 0-2 achter, en oh wat zijn ze stil  :_schater

En die andere boeren 1-0 achter en die andere andere boeren 1-0 voor  :insane

drg

Ons Ogbeche mag dan misschien niet helemaal in vorm zijn, maar die Kuth is helemaal verdwaald  :_schater

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 15, 2015, 15:40:15
Ons Ogbeche mag dan misschien niet helemaal in vorm zijn, maar die Kuth is helemaal verdwaald  :_schater
Maar ze hebben altijd nog Henkie Inteelt Veerman :devil

drg

Jammer dat ajax niet ff aanzet om er nog 2 in te meppen, hadden ze makkelijk kunnen doen en waren die grote bekken van vorige week ook weer mooi gesnoerd. :R

Casuals-lwd

Geloof me die zijn al gesnoerd, ze zijn op alle fronten afgetroefd. En dan die sfeer  :_schater

drg

En die friese stumper heeft alweer z'n vijfde rode kaart van het seizoen, eigenlijk had die veerman er ook nog wel een verdiend om die laatste actie.

Casuals-lwd

Van het Abe forum:

Jammer dat ze er geen zin in hadden vandaag. Iedere ploeg zou Ajax deze wedstrijd bij de strot grijpen, wij pakken ze met de fluwelen handschoenen aan. Wat een slappe vaatdoeken zijn het. Ach, wat maakt het uit. Ze krijgen hun Eurotjes wel. Zit het stadion vol, zit er geen enkele spelvreugde en agressie in. Wanvertoning! Ben voor het eerst in jaren voortijdig weggegaan. Deze wanprestatie verdient geen support!

:_schater :_schater :_schater