Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Zal de laatste wedstrijd van Schreuder zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

JurjenS7

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2015, 20:28:16
Zal de laatste wedstrijd van Schreuder zijn.
Haha ja inderdaad man.. heeft net bijgetekend tot 2019 en denk niet dat ze de poen hebben hem uit te kopen  :_schater

legeips

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 06, 2015, 20:24:42
Een diepe gifbeker daar bij Twente en hij lijkt nog niet leeg

Idd!

Het lijkt erop dat willem2 harder op de Europese deur bonkt dan wij..

Daddy T.

Citaat van: legeips op maart 06, 2015, 20:33:38
Idd!

Het lijkt erop dat willem2 harder op de Europese deur bonkt dan wij..

Nekschot in laatste wedstrijdronde in Leeuwarden ;-)

Willem II:
- Excelsior uit
- FC Dordrecht thuis
- PEC uit
- Feyenoord thuis
- Groningen thuis
- Heerenveen uit
- Ado thuis
- Cambuur uit
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Citaat van: legeips op maart 06, 2015, 20:33:38
Idd!

Het lijkt erop dat willem2 harder op de Europese deur bonkt dan wij..

:_schater Wij bonken ook zeer hard op de deur van Europees voetbal he?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Laat het maar mooi gelijk worden


Cambuur Groningen


Marc S

Prima uitslag in Tilburg  |:)

Marc S

Citaat van: legeips op maart 06, 2015, 20:33:38
Idd!

Het lijkt erop dat willem2 harder op de Europese deur bonkt dan wij..

Willem 2 treft gewoon een erg labiel Twente op dit moment. Daarnaast speelden wij ook gelijk thuis tegen Twente

drg

Ook na dit weekend gewoon nog steeds 8ste

Ik zie Dordrecht ook nog wel eens winnen dit weekend  :zweep

Marc S

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 00:36:34
Ook na dit weekend gewoon nog steeds 8ste

Ik zie Dordrecht ook nog wel eens winnen dit weekend  :zweep

Dan moeten we alsnog sowiezo één punt pakken uit bij Zwolle.. en aangezien we daar al jaren niet hebben gewonnen of uberhaubt niet hebben verloren..

Vedetski

Citaat van: Marc S op maart 07, 2015, 09:34:51
Dan moeten we alsnog sowiezo één punt pakken uit bij Zwolle.. en aangezien we daar al jaren niet hebben gewonnen of uberhaubt niet hebben verloren..

wordt het hoog tijd om daar eens verandering in te brengen! :koffie
:koffie

drg

Citaat van: Vedetski op maart 07, 2015, 12:42:08
wordt het hoog tijd om daar eens verandering in te brengen! :koffie

Zo had ik die zin ook afgemaakt  :proost

reisbureau

Gewoon ongeveer zelfde scenario als laatste jaar in JL.

Clubs uit de competitie verwijderen waar we 1 of 0 punten hebben gehaald.
Ajax en PSV stevige straffen voor matchfixing.
Paar wedstrijden "sneaky" winnen.
En we gaan zelfs voor CL  :P