Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 08, 2015, 15:28:34
Helemaal eens... De schade had veel groter kunnen zijn, maar op deze manier nog steeds 10 punten voor op nummer 16 met een doelsaldo wat voor een extra punt zorgt. Maar wordt wel tijd voor punten vanaf nu
De moeilijke serie is nu voorbij dus vanaf nu gaan we weer punten pakken. Jammer dat B. er volgende week niet bij is. Bij het verlaten van het veld meende ik ook te zien dat hij zich verontschuldigde.

Waar wij nu relatief eenvoudigere wedstrijden krijgen, krijgen de clubs die onder ons staan het stukken zwaarder. En dat met een lekkere 10 punten voorsprong  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Gestrekt been bazoer, alleen naar geel.....

speculeter

 :R
Citaat van: zeewolde op februari 08, 2015, 15:38:10
Gestrekt been bazoer, alleen naar geel.....
:R....knvb.

zeewolde

Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 15:41:28
:R :R....knvb.
datbedoel ik.

geel overigens voldoende voor zo'n ovrrtreding, maar dan ook bij ogbeche

drg

 :_schater :_schater :_schater

HAHAHA, wij moeten dus NOOIT meer een huurling van Ajax of welke andere top club opstellen tegen hun eigen clubs  :_schater :_schater :_schater

Treb

Wel mooi voor ons natuurlijk.

Len Cantello

Citaat van: legeips op februari 08, 2015, 15:28:58
Het omhoog kijken is voorbij, we moeten nu naar beneden kijken..
Tijd dat jij je verwachtingspatroon eens bijsteld. Maakt het leven een stuk leuker. Met een begroting zoals de onze is iedere plek boven de laatste 3 een wereld prestatie.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op februari 08, 2015, 16:47:05
Tijd dat jij je verwachtingspatroon eens bijsteld. Maakt het leven een stuk leuker. Met een begroting zoals de onze is iedere plek boven de laatste 3 een wereld prestatie.....

Goed gesproken Len!

Als we 15de eindigen ben ik tevreden, al hoewel we met het komende programma ook zomaar eens tussen 7-12 kunnen eindigen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op februari 08, 2015, 16:47:05
Tijd dat jij je verwachtingspatroon eens bijsteld. Maakt het leven een stuk leuker. Met een begroting zoals de onze is iedere plek boven de laatste 3 een wereld prestatie.....
Bij een evenaring van vorig seizoen gaat bij mij de Cambuurvlag al uit! Zolang er qua begroting geen rek meer in zit zullen we onze sportieve ambities toch op een plek net boven de PO moeten houden.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op februari 08, 2015, 19:21:33
Bij een evenaring van vorig seizoen gaat bij mij de Cambuurvlag al uit! Zolang er qua begroting geen rek meer in zit zullen we onze sportieve ambities toch op een plek net boven de PO moeten houden.

En hopen op mindere goden in de Eredivisie, zoals Dordt nu

Lore

Citaat van: Len Cantello op februari 08, 2015, 16:47:05
Tijd dat jij je verwachtingspatroon eens bijsteld. Maakt het leven een stuk leuker. Met een begroting zoals de onze is iedere plek boven de laatste 3 een wereld prestatie.....

_O_ _O_ Amen!  _O_ _O_

okkele

nac nu zn 7de aankoop.
das toch knap voor een club onder curatele,deze voetbalbond word steeds meer een persiflage op een echte bond.

:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op februari 09, 2015, 11:15:15
nac nu zn 7de aankoop.
das toch knap voor een club onder curatele,deze voetbalbond word steeds meer een persiflage op een echte bond.

:zucht
Die hebben het drukker met het aannaaien van oren bij Ogbeche :R

Treb

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2015, 11:41:15
Die hebben het drukker met het aannaaien van oren bij Ogbeche :R

Misschien even de geel-blauwe bril afdoen. Hier kun je rood voor geven. Tegen Zwolle had hij ook al 2x rood kunnen hebben. Misschien moet B wat minder bezig zijn met z'n maniertjes en wat meer aandacht schenken aan z'n waardeloze spel van de laatste weken.

Dokkumer

Citaat van: Treb op februari 09, 2015, 12:59:46
Misschien even de geel-blauwe bril afdoen. Hier kun je rood voor geven. Tegen Zwolle had hij ook al 2x rood kunnen hebben. Misschien moet B wat minder bezig zijn met z'n maniertjes en wat meer aandacht schenken aan z'n waardeloze spel van de laatste weken.
Kún je rood voor geven inderdaad. Als ik lees dat de arbitrage hierover gesproken heeft IS het gewoon een oor aannaaien. En ik zie wekelijks zwaardere overtredingen die door het Specsaverskorps door de vingers worden gezien.