Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Marinus Dijkhuizen bij de tafel van kees. Droom is om ooit nog bij Cambuur aan de slag te gaan.

Destroyer

Citaat van: Treb op februari 08, 2015, 11:08:10
Marinus Dijkhuizen bij de tafel van kees. Droom is om ooit nog bij Cambuur aan de slag te gaan.

Van mij is hij ooit welkom  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op februari 08, 2015, 11:17:09
Van mij is hij ooit welkom  |:)

Lijkt mij de gedroomde opvolger van Henk

Unknown

Als ik eerlijk ben hem ik Marinus hoger zitten dan Henk.  Maar goed, eerst maar eens zien of hij het net zo goed zal doen als Henk tot nu toe.

Destroyer

Citaat van: Unknown op februari 08, 2015, 11:35:05
Als ik eerlijk ben hem ik Marinus hoger zitten dan Henk.  Maar goed, eerst maar eens zien of hij het net zo goed zal doen als Henk tot nu toe.

Hij doet het toch heel erg goed met Excelsior? Scheelt maar paar punten
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Henk doet de laatste tijd wel wat vreemde dingen natuurlijk.. elke week een andere opstelling is niet goed voor zelfvertrouwen van spelers.

Unknown

Citaat van: Destroyer op februari 08, 2015, 11:58:56
Hij doet het toch heel erg goed met Excelsior? Scheelt maar paar punten

Klopt. Doelde meer op hoe Marinus het zou doen met dit cambuur.

zeewolde

Citaat van: Treb op februari 08, 2015, 12:00:20
Henk doet de laatste tijd wel wat vreemde dingen natuurlijk.. elke week een andere opstelling is niet goed voor zelfvertrouwen van spelers.
hij kan ook elke keer beschikken over dezelfde spelers als de week ervoor :O

Treb

Citaat van: zeewolde op februari 08, 2015, 12:27:06
hij kan ook elke keer beschikken over dezelfde spelers als de week ervoor :O

Ik doel voornamelijk achterin..

zeewolde

Citaat van: Treb op februari 08, 2015, 12:28:55
Ik doel voornamelijk achterin..
pereira geblesseerd, reijnen geschorst

speculeter

Eagles achter. ..Heracles alweer 2-0 achter.
Mooie tussenstanden.
Erg blij met de 26 punten van voor de winterstop.

Scc01

Precies achterin is er elke keer wat. Spelers geblesseerd of moe, sparen enz enz.
Geld voor alle posities zon beetje..

Daddy T.

Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 10:50:36
Lees net dat Nac ook nog even De Zeeuw heeft gehaald.
De 8 nieuwe speler...

En nog steeds is het drama, mooi degraderen in mei met flinke schuld en in Jupiler het mes erin. Met huidige tussenstanden staan nog steeds keurig 10 punten voor op nacompetitie plekken :thumbsup

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op februari 08, 2015, 15:19:26
Eagles achter. ..Heracles alweer 2-0 achter.
Mooie tussenstanden.
Erg blij met de 26 punten van voor de winterstop.
Helemaal eens... De schade had veel groter kunnen zijn, maar op deze manier nog steeds 10 punten voor op nummer 16 met een doelsaldo wat voor een extra punt zorgt. Maar wordt wel tijd voor punten vanaf nu

legeips

Willem2 klapt over ons heen.. Maar misschien moeten we blij zijn dat Heracles en NAC weinig punten pakken..

Het omhoog kijken is voorbij, we moeten nu naar beneden kijken..