Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 07, 2015, 20:20:34
Gaaaaaaap..... het ligt aan Henk...

Ja, het ligt zeker voor een gedeelte aan Henk. Jij vindt dat hij tegen Vitesse met 2 middenvelders op de bank had moeten starten en een spits zonder techniek op het middenveld? Dan had je zelfs toch beter De Ridder die veel meer techniek heeft op het middenveld moeten zetten? Belachelijke acties van Henk. Hij moet weer zijn kop gaan gebruiken ipv met emoties te gaan werken!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op februari 07, 2015, 20:23:10
Ja, het ligt zeker voor een gedeelte aan Henk. Jij vindt dat hij tegen Vitesse met 2 middenvelders op de bank had moeten starten en een spits zonder techniek op het middenveld? Dan had je zelfs toch beter De Ridder die veel meer techniek heeft op het middenveld moeten zetten? Belachelijke acties van Henk. Hij moet weer zijn kop gaan gebruiken ipv met emoties te gaan werken!
jij weet wie op welk moment fit is? De Ridder en Narsingh zijn gewoon ontzetten blessuregevoelig, die greep na 25 minuten ook al weer naar zijn bovenbeen. Natuurlijk is het spel op dit moment niet goed, maar om dan meteen maar weer te roepen dat Henk een prutser is is me ook iets te makkelijk :-)

AL

We zullen nog echt aan de bak moeten.
Linkerrijtje kijk ik niet meer naar.  3 ploegen onder ons houden en dan gaat de vlag uit!!
Hopen dat nac en heracles verliezen!!!!!

legeips

Citaat van: Scc01 op februari 07, 2015, 20:12:54
Voorlopig hebben ze minder punten.

Wat ik bedoel is dat vorige week en ook deze week Twente er niets van bakt.

Als onze concurrenten op deze manier de punten pakken, dan wordt het nog flink billen knijpen.

Ik wou dat ik iets anders kon zeggen, maar vrees dat er hele zware weken gaan komen.

Unknown

Lekker dan. Excelsior wint wel bij Twente. Pec staat dik achter tegen de tegenstander die wij volgende week zondag thuis hebben. Paar weken terug was toch alles nog net even anders. Nu heb ik overal een baal en kut gevoel bij

Galdiano

Bytiqi hoort gewoon op 10.

Ik zou gewoon eens 4-4-2 gaan spelen.

4-3-3 vindt ik ook prima maar dan gewoon met de sterkste 3 en niet met Barto.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 07, 2015, 20:28:08
jij weet wie op welk moment fit is? De Ridder en Narsingh zijn gewoon ontzetten blessuregevoelig, die greep na 25 minuten ook al weer naar zijn bovenbeen. Natuurlijk is het spel op dit moment niet goed, maar om dan meteen maar weer te roepen dat Henk een prutser is is me ook iets te makkelijk :-)

Fit weet je nooit, maar je moet de poppetjes op de goede plekken zetten!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2015, 20:41:03
Bytiqi hoort gewoon op 10.

Ik zou gewoon eens 4-4-2 gaan spelen.

4-3-3 vindt ik ook prima maar dan gewoon met de sterkste 3 en niet met Barto.
_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2015, 20:41:03
Bytiqi hoort gewoon op 10.

Ik zou gewoon eens 4-4-2 gaan spelen.

4-3-3 vindt ik ook prima maar dan gewoon met de sterkste 3 en niet met Barto.
Barto is mijn held, maar niet in de basis (en al helemaal niet op het middenveld). Laat hem lekker als pinchhitter voor het laatste half uur gebruikt worden, want scoren kan hij wel ;)

Cambuur Groningen

Citaat van: Unknown op februari 07, 2015, 20:40:16
Lekker dan. Excelsior wint wel bij Twente. Pec staat dik achter tegen de tegenstander die wij volgende week zondag thuis hebben. Paar weken terug was toch alles nog net even anders. Nu heb ik overal een baal en kut gevoel bij
NAC lijkt wel de goede kant op te gaan, 0-1 achter

CambuurAmersfoort

NAC 500 minuten zonder thuisdoelpunt.
hebben zijn even geluk dat ze volgende thuis pot tegen cambuur spelen. De club die al bijna 20 wedstrijden niet meer de 0 kan houden...

Drumfather SCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 07, 2015, 22:56:28
NAC 500 minuten zonder thuisdoelpunt.
hebben zijn even geluk dat ze volgende thuis pot tegen cambuur spelen. De club die al bijna 20 wedstrijden niet meer de 0 kan houden...
Dus met andere woorden; Kan NAC mooi even wat goals proberen te maken  :O
Dom praat... Lekker veel vertrouwen ook

- CambuurAmersfoortBreda? -

pvanbuijtene

we spelen achtereen tegen psv twente en vitesse die we verliezen en er wordt hier gejankt alsof we van harkema verloren hebben.. sjonge jonge.. het is vrij normaal dat zulke wedstrijden verlorem worden.. nac, utrecht, dordt, heracles etc, als we die verliezen mogen we gaan zeiken

CambuurAmersfoort

Citaat van: Drumfather SCC op februari 08, 2015, 01:19:42
Dus met andere woorden; Kan NAC mooi even wat goals proberen te maken  :O
Dom praat... Lekker veel vertrouwen ook

- CambuurAmersfoortBreda? -

Vertrouwen of realisme...wij zijn achterin dit jaar gewoon niet sterk. Hebben in het begin van het seizoen 2 keer de 0 gehouden tegen Heracles en groningen en daarna telkens tegendoelpunten  gehad. Ik zeg niet dat we daar gaan verliezen maar  ik zeg wel dat het bijzonder zou zijn als NAC nog 90 minuten droog blijft staan aangezien het voor ons een wedstrijd  of 18 geleden is dat we de 0 hielden.

speculeter

Lees net dat Nac ook nog even De Zeeuw heeft gehaald.
De 8 nieuwe speler...