Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: 666 op februari 03, 2015, 11:24:53
Dat hebben wij ook (vakje 13, vakje 14 :insane)  en de sfeer blijft bij ons goed.   8)
Bij het lezen van het topic sfeer , zou je toch iets anders gaan denken 8P

Utekleitrokken

Citaat van: 666 op februari 03, 2015, 11:24:53
Dat hebben wij ook (vakje 13, vakje 14 :insane)  en de sfeer blijft bij ons goed.   8)

Gelukkig leeft dat meer op dit forum dan tussen de vakken :)

scc-aaron

Wat speelt die van der Linden een droevige wedstrijd zeg.

Galdiano

Citaat van: scc-aaron op februari 03, 2015, 19:21:47
Wat speelt die van der Linden een droevige wedstrijd zeg.

Ben sowieso geen fan van vd Linden. Verdedigend heel matig. Zie ik liever die Schenk centraal op links.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als je zo'n eagles en  Excelsior ziet, dan  kan ik me niet voorstellen dat we daar nog gaan verliezen.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2015, 20:34:58
Als je zo'n eagles en  Excelsior ziet, dan  kan ik me niet voorstellen dat we daar nog gaan verliezen.
Daar verliezen we ook niet, pakten we 4 punten  :_spank :_spank

Cambuur058

psv rood na 29 seconden  l8l

Spine


pvanbuijtene

want nac moet punten pakken?

AL

Zie psv liever winnen hoor.
Nac mag wat mij betreft naar Helmond volgend seizoen.

Casuals-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op februari 03, 2015, 20:54:56
want nac moet punten pakken?
Idd, vind het toch beter dat psv wint (dat gaat denk ik ook gebeuren)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2015, 20:34:58
Als je zo'n eagles en  Excelsior ziet, dan  kan ik me niet voorstellen dat we daar nog van gaan verliezen.
Sorry
Henk, held, bedankt

Dokkumer


Collingwood

En nog zijn ze beter dan NAC... Bedroevend niveau in Breda!
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Goed om te zien dat de ploegen onder ons Cambuur ook echt niet willen inhalen. We hebben een paar rot uitslagen achter de kiezen, maar de overige uitslagen zijn erg gunstig..