Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

OuweSkeve

Dordrecht zet die boeren heerlijk onder druk. Niet onaardig voetbal van  Dordt. Goed verzorgd spel. .....en wat een triest uitpubliek . Hier geld echt" you only sing when you're winning"

Casuals-lwd

Citaat van: OuweSkeve op januari 30, 2015, 21:32:51
en wat een triest uitpubliek . Hier geld echt" you only sing when you're winning"
Wat had je verwacht dan van die boeren ?   :_schater :_schater

Marc S

Je zou maar 1 heel punt pakken tegen zn topclub als dordtrecht  l0l :_schater

Spine

Citaat van: Marc S op januari 30, 2015, 21:56:57
Je zou maar 1 heel punt pakken tegen zn topclub als dordtrecht  l0l :_schater
Vijf inleveren klinkt toch beter. :_schater

OuweSkeve

niks. Maar er werken een paar van die mestsnuivers bij mij en die zijn o zo trots op hun sfeer.

Dus daarom dat ik het even aanhaalde.

RotterdamLeeuwarden

Mooi, dordt 4 punten behaald tegen Heerenveen.
En dan te bedenken dat dordt bijna het hele seizoen onderaan staat  :_schater

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

scc-aaron

Willem 2 voetbalt ook volwassen zeg. Staan overigens voor tegen PSV.

fred

Mooie toevalstreffer van Rusnák van buiten de 16. Heb liever dat Groningen punten verliest, maar goed.

Treb

Citaat van: scc-aaron op januari 31, 2015, 19:57:49
Willem 2 voetbalt ook volwassen zeg. Staan overigens voor tegen PSV.

PSV moet het spel maken.. en dat kunnen ze dus niet.

666

Citaat van: Treb op januari 31, 2015, 20:09:56
PSV moet het spel maken.. en dat kunnen ze dus niet.

Komt bij dat het geluk definitief op is.  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: 666 op januari 31, 2015, 20:13:19
Komt bij dat het geluk definitief op is.  :proost

Ik heb niets gezegd  ;(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

scc-aaron


Treb

Citaat van: scc-aaron op januari 31, 2015, 20:18:14
:(

Niet erg toch? Willem II loopt in ieder geval niet en PSV halen we toch nooit meer in.

Citaat van: 666 op januari 31, 2015, 20:17:31
Ik heb niets gezegd  ;(

8P

Unknown

Citaat van: scc-aaron op januari 31, 2015, 20:18:14
:(

Alleen Ajax en w2 supporters zijn hier niet blij mee

scc-aaron

Citaat van: Unknown op januari 31, 2015, 20:22:05
Alleen Ajax en w2 supporters zijn hier niet blij mee
Ik vind PSV gewoon een klote club, en zeker na vorige week, Anti voetbal!