Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2015, 14:53:53
Zo, vd Laan kent zijn plek ook weer. Burnet valt geblesseerd uit, komt middenvelder van Nieff op de LB.

Zou hij al spijt hebben van de overstap?
hij zal vast zijn kansen nog wel krijgen.. is zijn salaris maal twee gegaan bij zijn overstap? dan houdt hij het dit seizoen nog wel vol  8)

AL

Gunstige uitslagen verder.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Tim Breukers (Twente) naar Heracles. NAC wilde hem ook hebben.

EDIT: En Ryan Koolwijk naar Trencin.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Aparte move: Fernando Lewis van Go Ahead (dat hem huurde van AZ) naar Dordrecht (dat hem nu gaat huren). Ik neem aan dat GAE nu ook weer de transfermarkt op zal gaan, want ze hebben volgens mij nu geen linksbuiten meer in de selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op januari 26, 2015, 18:01:43
Aparte move: Fernando Lewis van Go Ahead (dat hem huurde van AZ) naar Dordrecht (dat hem nu gaat huren). Ik neem aan dat GAE nu ook weer de transfermarkt op zal gaan, want ze hebben volgens mij nu geen linksbuiten meer in de selectie.
BOB!!!!

Collingwood

Rihairo Meulens (Dordrecht) naar Rapid Boekarest.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op januari 26, 2015, 18:01:43
Aparte move: Fernando Lewis van Go Ahead (dat hem huurde van AZ) naar Dordrecht (dat hem nu gaat huren). Ik neem aan dat GAE nu ook weer de transfermarkt op zal gaan, want ze hebben volgens mij nu geen linksbuiten meer in de selectie.
Go Ahead heeft Verhoek gehaald, daarom was Lewis niet meer nodig.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op januari 26, 2015, 20:01:22
Go Ahead heeft Verhoek gehaald, daarom was Lewis niet meer nodig.

Nee, hoor. Booij wilde Lewis er graag bij houden, maar hij wilde zelf weg. Zie het bericht op vi.nl:

Go Ahead laat op de clubwebsite weten het vertrek te betreuren, maar respecteert de wens van Lewis. Middels een statement is de club uit Deventer echter duidelijk: 'Go Ahead Eagles vindt alle selectiespelers belangrijk en staat op het standpunt dat niemand groter is dan de club.'

'Het is in de visie van de club puur en alleen aan de technische staf te beslissen wie speelt en wie niet. Zeker nu er hard om de punten geknokt moet worden, wil het louter spelers in de selectie die er vol en samen voor willen gaan. Er is daarom besloten de wens van Lewis te vertrekken te respecteren.'
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Als Booy hem er graag bij had willen houden, had hij nu nog bij Go Ahead gezeten.

Lore

Citaat van: Gasgeve op januari 26, 2015, 22:28:35
Als Booy hem er graag bij had willen houden, had hij nu nog bij Go Ahead gezeten.

dat ligt er toch maar net aan wat in de huurovereenkomst stond.

Gasgeve

Go Ahead heeft hem een jaar gehuurd met optie tot koop. Go Ahead heeft besloten dat het beter is dat Lewis is weggaat, dus Go Ahead is gewoon degene die beslist heeft.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op januari 27, 2015, 08:37:14
Go Ahead heeft hem een jaar gehuurd met optie tot koop. Go Ahead heeft besloten dat het beter is dat Lewis is weggaat, dus Go Ahead is gewoon degene die beslist heeft.

Dat klopt wel. Maar niet omdat Lewis overbodig was door de komst van Verhoek. Hij mocht vertrekken omdat hij wilde vertrekken.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2015, 09:34:28
Dat klopt wel. Maar niet omdat Lewis overbodig was door de komst van Verhoek. Hij mocht vertrekken omdat hij wilde vertrekken.
Klopt, maar ik denk dat Booy hem niet zou laten gaan als er niet een buitenspeler was bijgekomen (Verhoek). Maar hij zit nu in ieder geval bij Dordt, goede speler voor ze.

Lore

Citaat van: Gasgeve op januari 27, 2015, 10:31:06
Klopt, maar ik denk dat Booy hem niet zou laten gaan als er niet een buitenspeler was bijgekomen (Verhoek). Maar hij zit nu in ieder geval bij Dordt, goede speler voor ze.

Klinkt logisch. Een trainer wil nooit van spelers af, want als ie op de tribune zit kan je hem ooit nog bij de selectie halen.